Geplaatst: 24 augustus 200817 jaren 100% Paint Render+Achtergrond van Google Je mag je naam erop zetten, maar dan moet je de tekst rechts onderin er laten staan! Bewerkt: 24 augustus 200817 jaren door Timske
Geplaatst: 24 augustus 200817 jaren wow, voor paint vind ik dat zekers geslaagd je render is wel wat pixelig, maar dat ligt aan paint, dat heeft geen blending options eh 9/10
Geplaatst: 24 augustus 200817 jaren Auteur wow, voor paint vind ik dat zekers geslaagd je render is wel wat pixelig, maar dat ligt aan paint, dat heeft geen blending options eh 9/10 Binnekort Design Site
Geplaatst: 24 augustus 200817 jaren Ik vind het een mooie sig alleen wel wat pixelig en dat stuk dat uitsteek nogal lelijk 5/10 voor de moeite en door dat Paint het zo vern***t.
Geplaatst: 24 augustus 200817 jaren Ik vind het een mooie sig alleen wel wat pixelig en dat stuk dat uitsteek nogal lelijk 5/10 voor de moeite en door dat Paint het zo vern***t. Precies mijn rate, Gebruik photoshop. Or paintshop pro.
Geplaatst: 24 augustus 200817 jaren Auteur Ik vind het een mooie sig alleen wel wat pixelig en dat stuk dat uitsteek nogal lelijk 5/10 voor de moeite en door dat Paint het zo vern***t. Precies mijn rate, Gebruik photoshop. Or paintshop pro. Nee ga ik neit doen Je moet hem ok vergroten
Geplaatst: 24 augustus 200817 jaren Paint of niet, het gaat om de signature zelf en die is gewoon niet mooi. De achtergrond is gewoon een stock, die balk voor je naam (die je in veel van je signatures hebt) past er totaal niet bij en zoals iedereen hier zegt is de render niet mooi. Toch maar wel PS .
100% Paint
Render+Achtergrond van Google
Je mag je naam erop zetten, maar dan moet je de tekst rechts onderin er laten staan!
Bewerkt: door Timske