Geplaatst: 25 augustus 200816 jaren comment_1089109 heey, ik probeer gta sa nu zonder codes uit te spelen ben nu bij begin 3e eiland en dan krijg je soms missie's waar je veel mensen moet dode alleen ik weet niet hoe je automatish kan richten als dat al kan op PC versie alvast bedankt
Geplaatst: 25 augustus 200816 jaren comment_1089131 Ga in het pauzemenu naar options> controls> en zet de controls naar GAMEPAD. Dan kun je automatisch mikken. Het enige probleem is dat je dan niet meer de camera kunt ronddraaien met de muis.
Geplaatst: 25 augustus 200816 jaren Auteur comment_1089148 oke bedankt zal het ff snel proberen ookal vind ik het jammer dat je de camera dan niet meer kan rond draaien maar wel bedankt Bewerkt: 25 augustus 200816 jaren door Nivardh
Geplaatst: 25 augustus 200816 jaren comment_1089440 Enige manier om volledig te kunnen spelen mét automatisch richten én volledige camera besturing is door ook daadwerkelijk een joypad (joystick of gamepad) te gebruiken. Maar handmatig richten blijft het makkelijkst met de muis.
heey,
ik probeer gta sa nu zonder codes uit te spelen ben nu bij begin 3e eiland en dan krijg je soms missie's waar je veel mensen moet dode alleen ik weet niet hoe je automatish kan richten als dat al kan op PC versie
alvast bedankt