Jump to content

Battlefield Heroes

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een vraagje over Battlefield: Heroes.

Ik heb me inmiddels geregistreerd op hun site, alleen ik zie nergens een play now button ofzo.

Weten jullie hier iets over?

@Hieronder: Oke, bedankt jongens!

Bewerkt: door Twankala
  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

4

• FerryN

3

• Sa_bulldog

3

• Phoenyxar

2

Geplaatst:

Battlefield Heroes is nog in beta. Je moet je registreren op een forum en dan hopen dat je een beta key ontvangt. Deze game word op deze manier gereleased, er worden steeds meer beta keys uitgegeven zodat na een tijdje bijna alle bugs eruit zijn dat de game voor het grote publiek word.

Geplaatst:

Lol, ik ben best benieuwd naar BF-Heroes, weer eens wat anders dan BF2 style enz :puh:

Trouwens, Battlefield Heroes is uitgesteld naar eind 2008.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

ik heb alle veries en expansions van battlefield gespeelt..ik bedoel geowned..:puh: dus deze kan ook niet missen en ziet er wel funny uit :Y

• 2 weken later...
Geplaatst:

Naja het ziet er erg kinderlijk uit maar dat maakt het ook wel weer grappig..ben zelf bang dat het weer te kinderlijk word gemaakt waardoor ik net even tesnel zal afhaken..maar we zullen zien

Geplaatst:
Naja het ziet er erg kinderlijk uit maar dat maakt het ook wel weer grappig..ben zelf bang dat het weer te kinderlijk word gemaakt waardoor ik net even tesnel zal afhaken..maar we zullen zien

Wat zie jij onder weer te kinderlijk? Ik vond de vorige BF games wel mooi gemaakt hoor, zelfs in het begin met BF1942, dat vind ik zelf nu nog een mooie spel, en helemaal niet kinderachtig. En over kinderachtig gesproken, het is een feit dat de meeste mensen tussen de 20-30 jaar zijn die BF2 spelen.

Dus ik denk dat je je helemaal geen zorgen hoeft te maken dat het kinderachtig er uit gaat zien, alhoewel je je mening wel mag geven natuurlijk.

• 5 maanden later...
Geplaatst:

Wat zie jij onder weer te kinderlijk? Ik vond de vorige BF games wel mooi gemaakt hoor, zelfs in het begin met BF1942, dat vind ik zelf nu nog een mooie spel, en helemaal niet kinderachtig. En over kinderachtig gesproken, het is een feit dat de meeste mensen tussen de 20-30 jaar zijn die BF2 spelen.

Dus ik denk dat je je helemaal geen zorgen hoeft te maken dat het kinderachtig er uit gaat zien, alhoewel je je mening wel mag geven natuurlijk.

Nou bij deze. Ook ik ben in het bezit van een beta key. En ik heb er één keer opgezeten. Echt leuk kan ik het niet noemen, Maarja het is ook een beta over het kinderlijke van BF:Heroes blijf ik bij me standpunt het is echt teveel getekend het is misschien wel een bepaalde eigenschap voor het spel. Maar niet mijn Style. Daarbij begin je Over Battlefield 1942 en Battlefield 2 en dat zijn dus gewoon top games.. daar is niks kinderlijks aan alleen het gaat hier om Battlefield Heroes...

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik heb een Beta-key maar ik vind het geen hol meer aan, ze hebben het te lang uitgesteld en dan is het niet meer leuk.

Geplaatst:
Ik heb een Beta-key maar ik vind het geen hol meer aan, ze hebben het te lang uitgesteld en dan is het niet meer leuk.

kortom, die game zuigt :Y (naar mijn mening wel)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...