Jump to content
Geplaatst:
comment_1089289

Ik heb een vraagje over Battlefield: Heroes.

Ik heb me inmiddels geregistreerd op hun site, alleen ik zie nergens een play now button ofzo.

Weten jullie hier iets over?

@Hieronder: Oke, bedankt jongens!

Bewerkt: door Twankala

• Reacties 37
  • Bezichtigingen 7.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1365442

de game zelf is helemaal gratis, je kan er dingen bijkopen om het uit te breiden, zie het als habbo hotel (ow man wat een voorbeeld :muur: ) dat is in principe ook gratis maar om het circus compleet te maken ga je moeten dokken :)

Zelf vind ik het spel echt geniaal, tussen al het grafische geweld van GTA IV, Crysis, Far Cry2, BF2, NFS UC, Tom Clancy's HAWX weer eens iets anders, gewoon helemaal niets wat er op lijkt :) vind het een goede zet van EA :)

Geplaatst:
comment_1367218
>>> Door Ikkes: *begint radeloos te worden* Bij deze de allerlaatste waarschuwing omtrent de quote-pyramides. De volgende personen zullen bestraft worden en dan ben ik nu volgens mij al veel te mild! Let hier dus AUB op!<<<
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1382685
75%van de wapen en kleren moet je voor betalen en de andere 25% moet je betalen metdingen die je kan halen,maar dan is het ook weer binnen een maand ofweek weg :duh: echt het zuigt.

Is netzoals klote warrock, je krijgt zo als wapens, maar wil je de goeie en beste wapens, moet je gaan dokken, en dat is nog eens fucking oneerlijk ook, je kan amper winnen tegen een minigunner :duh:

Geplaatst:
comment_1383834
75%van de wapen en kleren moet je voor betalen en de andere 25% moet je betalen metdingen die je kan halen,maar dan is het ook weer binnen een maand ofweek weg :duh: echt het zuigt.

Is netzoals klote warrock, je krijgt zo als wapens, maar wil je de goeie en beste wapens, moet je gaan dokken, en dat is nog eens fucking oneerlijk ook, je kan amper winnen tegen een minigunner :duh:

dat je voor sommige wapens moet betalen dan nog 'oke' maardoe dan maar een klein deel van de wapens en niet dat het binnen een week weg is ofzo :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.