Jump to content
Geplaatst:
comment_1089861
photo-33831.png
photo-19301.png
Wat zijn de Global Moderators afgeschaft? Geen Dutchy3010, GTA-Sheep en .Levi. meer in een paars kleurtje. Ze zijn namelijk vanaf vandaag te vinden op ons forum in een Rood Adminstrator kleurtje. De Global Moderator groep is opgeheven aangezien deze fantastische mensen die al jaren hard meewerken aan ons forum eigenlijk stiekem al die tijd al Admin waren. Bij deze krijgen ze dus ook nog toegang tot een hoop handige functies om het forum nog beter te maken.

Hierbij wil ik Dutchy3010, GTA-Sheep en .Levi. feliciteren met hun nieuwe functie als Adminstrator.
photo-1925.png

De komende tijd zullen er nog enkele aanpassingen aan ons forum worden gemaakt waardoor alle Moderators enkele (voormalige) Global Moderator functies tot hun beschikking krijgen. Hierdoor wordt de Moderator taak makkelijker en kunnen ze adequater tegen spammers opgetreden.
  • Reacties 116
  • Bezichtigingen 16.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1090454
... mooi verhaal wat ik maar eventjes niet quote om de post niet te lang te maken...

Inderdaad heeft Joriz als reden gegeven de strijd tegen spammers. Dat is inderdaad 1 van de redenen dat 6 admins handiger zijn dan 3. Zeker met releases van nieuwe GTA-delen (GTA IV recentelijk) en de komende GTA IV voor de PC wordt ons forum overspoeld met leden die het soms niet heel nauw nemen met regels en moeten we alle zeilen bijzetten om die mannen/vrouwen te stoppen. Natuurlijk kunnen moderators en GM's dat ook: je ontneemt een lid gewoon de postrechten voor een jaar en klaar....maar, dat geeft nog geen ban en we hadden best veel werk om die mensen allemaal keurig op een lijstje te zetten in afwachting van een admin. Die toevalligerwijs hun vakantie dit jaar niet zo heel erg handig hadden gepland :D. Het is gewoon handiger dat er meer mensen zijn die dingen kunnen doen. Daarnaast zijn er natuurlijk ook andere zaken: het verzinnen en uitvoeren van forumgerelateerde zaken, de organisatie rond prijsvragen en jaarlijkse evenementen, verbeteren van softwarefouten, naamswijzigingen, aanpassen van de regels, contacten met andere forums, beheer van fora etc etc etc. En daarover hadden we nu óók al met zijn 6-en overleg en voerden de 3 admins vervolgens de resultaten uit. Dus feitelijk verandert er eigenlijk helemaal niets: de samenwerking die we toch al hadden blijft gewoon, alleen hebben we nu 6 werkpaarden in plaats van 3.....

Dit is voor mij wat duidelijker en begrijp ik ook waarom het gedaan is :D. Nogmaals gefeliciteerd allemaal :klap:

Geplaatst:
comment_1090586

w00t :dans: alle drie gefeliciteerd!! In 1 klap het dubbele aantal admins :cab: pas maar op dat rood niet roze wordt met Jet aan de macht :puh: kratje :bier: voor de (nieuwe) admins.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Geplaatst:
comment_1090627

Ik had nu pas tijd om het forum te checken, na een zware werkdag. Van harte gefeliciteerd, alle 3, ik wist dat het er ooit wel eens van moest komen. Succes met de nieuwe status allen . Ohnee, nu moet ik schaap 2 biertjes trakteren :7 (hoop dat dit nog doorgaat? :puh: ).

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

>>> Door GTA-Sheep: Zeker weten, alleen worden het er 3. 1 omdat je die beloofd had, 1 omdat ik nu admin ben en 1 omdat ik bier lekker vind<<<

>>> Door DaBeast: Daar hou ik je aan :puh: . En, dat meen ik echt :7<<<

Geplaatst:
comment_1090741
pas maar op dat rood niet roze wordt met Jet aan de macht

hahaha, daar zat ik inderdaad ook al aan te denken :D

Maargoed, Alle 3 gefeliciteerd met de je promotie!! Laten we er maar een biertje op gaan drinken.

Geplaatst:
comment_1090778
Er veranderd eigenlijk allen iets voor de 3 nieuwe admins, deze kunnen nu beter ingrijpen als er iets misgaat op het forum. En ze hebben nu de erkenning die ze verdienen. Voor de rest veranderd er niet zoveel, op het moment dat we handen tekort komen zullen er mogelijk wel weer nieuwe Gmods komen of eventueel extra admins.

@De nieuwe roodjes: Ik heb jullie natuurlijk al gesproken, maar nogmaals gefeliciteerd, jullie verdienen het. En ik vertrouw erop dat de samenwerking net zo soepel zal blijven lopen als het altijd al was. Maareh, handen af van mijn BanKnuppel, koop er zelf 1. :puh:

Volgens mij is er 1 Moderator inactief. Tijd voor een nieuwe! :Y

Geplaatst:
comment_1090929
Ik had nu pas tijd om het forum te checken, na een zware werkdag. Van harte gefeliciteerd, alle 3, ik wist dat het er ooit wel eens van moest komen. Succes met de nieuwe status allen . Ohnee, nu moet ik schaap 2 biertjes trakteren :7 (hoop dat dit nog doorgaat? :puh: ).

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

>>> Door GTA-Sheep: Zeker weten, alleen worden het er 3. 1 omdat je die beloofd had, 1 omdat ik nu admin ben en 1 omdat ik bier lekker vind<<<

Sheep, je hebt echt prachtige humor :puh::schater:

Bewerkt: door DSgregor

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.