Jump to content
Geplaatst:
comment_1089861
photo-33831.png
photo-19301.png
Wat zijn de Global Moderators afgeschaft? Geen Dutchy3010, GTA-Sheep en .Levi. meer in een paars kleurtje. Ze zijn namelijk vanaf vandaag te vinden op ons forum in een Rood Adminstrator kleurtje. De Global Moderator groep is opgeheven aangezien deze fantastische mensen die al jaren hard meewerken aan ons forum eigenlijk stiekem al die tijd al Admin waren. Bij deze krijgen ze dus ook nog toegang tot een hoop handige functies om het forum nog beter te maken.

Hierbij wil ik Dutchy3010, GTA-Sheep en .Levi. feliciteren met hun nieuwe functie als Adminstrator.
photo-1925.png

De komende tijd zullen er nog enkele aanpassingen aan ons forum worden gemaakt waardoor alle Moderators enkele (voormalige) Global Moderator functies tot hun beschikking krijgen. Hierdoor wordt de Moderator taak makkelijker en kunnen ze adequater tegen spammers opgetreden.
  • Reacties 116
  • Bezichtigingen 16.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1092403
Ook namens mij gefeliciteerd Dutchy3010, GTA-Sheep en .Levi (Jet, Dutchy en Danny :bonk: ) met jullie nieuwe funtie :Y

Jet, Dutchy en Danny.. volgens mij klopt dat niet helemaal. :7

Even voor de duidelijkheid:

Jet = Dutchy3010

Danny = GTA-Sheep

Levi - .Levi.

Geplaatst:
comment_1092594
Ook namens mij gefeliciteerd Dutchy3010, GTA-Sheep en .Levi (Jet, Dutchy en Danny :bonk: ) met jullie nieuwe funtie :Y

Jet, Dutchy en Danny.. volgens mij klopt dat niet helemaal. :7

Even voor de duidelijkheid:

Jet = Dutchy3010

Danny = GTA-Sheep

Levi - .Levi.

Ja, volgens mij heb ik het weer eens fout :bonk: Ik houd het wel gewoon bij de forumnaam :engel:

(hahaha, die Patrick(W) :schater: )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.