Jump to content
Geplaatst:
comment_1090840

Vanaf nu kun je hier alles posten over het huidige seizoen van de Nederlandse Eredivisie.

De clubs van dit seizoen: (Op alfabetische volgorde.)

- Ado Den Haag

- Ajax

- AZ

- De Graafschap

- FC Groningen

- FC Twente

- FC Utrecht

- FC Volendam

- Feyenoord

- Heracles

- NAC

- NEC

- PSV

- Roda JC

- SC Heerenveen

- Sparta Rotterdam

- Vitesse

- Willem II

• Reacties 260
  • Bezichtigingen 18.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1125585

Hehe, een sterk Ajax speelt de mannen van Vitesse met 3-0 van het veld.

Een goed resultaat, aangezien Feyenoord met 3-1 van FC Groningen verloren heeft. ^_^

Geplaatst:
comment_1126323
en de verdedeging van Ajax deed het ook best Slecht , Oke Ajax had t meeste de bal , maar als een aanvaller van utrecht de bal had dan brak ie meestal ook door.

dat mag van mij wel wat beter die verdedeging :duh:

Dat is ook wel te verwachten als je aanvallend speelt zoals Ajax, en dat is altijd al zo geweest. Ajax laat vrijwel nooit de tegenstander komen, maar meestal nemen ze wel het heft in handen. Met de goed spelende Vermaelen en Van der Wiel, en met Oleguer erbij staat de verdediging heel wat beter dan de afgelopen jaren tot nu toe. Wat in mijn ogen het probleem is, is dat er ten eerste te weinig kansen worden gecreëerd terwijl Ajax vrijwel alleen maar balbezit heeft. Daarnaast wordt er te weinig rendement gehaald uit de kansen, in een wedstrijd zoals tegen Utrecht moet het op zijn minst 4/5-0 worden als je naar het aantal kansen kijkt.

Geplaatst:
comment_1131528

Heerenveen - Ajax 5 - 2

Wat een wedstrijd zeg .. Heerenveen speelde Ajax behoorlijk uit, maar de Scheids stond ook in de weg .. Wij hebben thuis namelijk Eredivisie Live, hebben we de hele wedstrijd kunnen volgen, Die Scheids kwam denk ik uit Heerenveen :7 !

Geplaatst:
comment_1131615
Om over Feyenoord nog maar niet te spreken :7 Ze staan 14e :7 Als ze op deze manier doorspelen zie ik ze volgend jaar wel degraderen...
Degraderen vind ik wel een groot woord :puh:

Je had eigenlijks wel gedacht na die wedstrijd tegen Kalmar dat ze NEC ook nog ff zouden pakke

Geplaatst:
comment_1132337
Om over Feyenoord nog maar niet te spreken :7 Ze staan 14e :7 Als ze op deze manier doorspelen zie ik ze volgend jaar wel degraderen...
Degraderen vind ik wel een groot woord :puh:

Je had eigenlijks wel gedacht na die wedstrijd tegen Kalmar dat ze NEC ook nog ff zouden pakke

Nou ik heb Feyenoord ook toen niet echt overtuigend zien spelen, ook niet in de UEFA-cup.
Geplaatst:
comment_1132345

Vergeet niet dat ajax het seizoen slecht is begonen. met al die k*t blesures

en nu nog steeds niet

Maarten Stekelenburg

Oleguer Presas

Miralem Sulejmani

Ismaïl Aissati

Gabri

dit zijn een van de beste spelers van ajax

Geplaatst:
comment_1132350
Vergeet niet dat ajax het seizoen slecht is begonen. met al die k*t blesures

en nu nog steeds niet

Maarten Stekelenburg

Oleguer Presas

Miralem Sulejmani

Ismaïl Aissati

Gabri

dit zijn een van de beste spelers van ajax

en dan die amateur van een coach nog..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.