Jump to content
Geplaatst:
comment_1090840

Vanaf nu kun je hier alles posten over het huidige seizoen van de Nederlandse Eredivisie.

De clubs van dit seizoen: (Op alfabetische volgorde.)

- Ado Den Haag

- Ajax

- AZ

- De Graafschap

- FC Groningen

- FC Twente

- FC Utrecht

- FC Volendam

- Feyenoord

- Heracles

- NAC

- NEC

- PSV

- Roda JC

- SC Heerenveen

- Sparta Rotterdam

- Vitesse

- Willem II

• Reacties 260
  • Bezichtigingen 18.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1166788

Mooie wedstrijd van Groningen

heb helaas niet alles goed kunnen zien omdat ik wel normaal op me plek moet staan

had al voorspelt dat het eenzijdig ging worden en uiteindelijk was dit ook het geval tot 10 minuten voor het einde van de wedstrijd toen Volendam toch een doelpunt wou maken maar dat is ze niet gelukt

Geplaatst:
comment_1167119
Damn Huntelaar is gebleseerd :cry: hij kan mischien pas over 3 weken meedoen.

Maar, ze hebben i.i.g. Ruim gewonnen van Sparta :Y

6 weken :7

Of meer mischien, maar ook goed nieuws: Sulejmani kan mischien zondag al meedoen tegen PSV.

Geplaatst:
comment_1167126
Damn Huntelaar is gebleseerd :cry: hij kan mischien pas over 3 weken meedoen.

Maar, ze hebben i.i.g. Ruim gewonnen van Sparta :Y

6 weken :7

Of meer mischien, maar ook goed nieuws: Sulejmani kan mischien zondag al meedoen tegen PSV.

Zo'n goednieuws vind ik dat niet, PSV moet winnen zodat Groningen weer plekje omhoog schuift (als ze winnen)
Geplaatst:
comment_1168427
*Voorspelling*
Ik weet niet of je het zelf ziet, maar je hele voorspelling is ongeveer gelijk aan de stand nu.
Zal prima, maar aan 't eind van 't seizoen heb ik wel gelijk, in tegenstelling tot jou.
Geplaatst:
comment_1169195

Nou, Feyenoord walst in de tweede helft dus gemakkelijk over de amateurs van HHC Hardenberg heen. In de eerste helft liep het niet echt lekker, mede dankzij het feit dat Luigi Bruins al na een paar minuten van het veld moest, na een aanval van Gerard Kocks, die duidelijk te veel naar films van Bruce Lee gekeken had.

Ik vond het bij vlagen zelfs komisch, en het was vooral ironisch om te zien hoe Feyenoord krap een minuut na de 2-1 al de 3-1 op het scorebord zette.

Geplaatst:
comment_1169344
*Voorspelling*
Ik weet niet of je het zelf ziet, maar je hele voorspelling is ongeveer gelijk aan de stand nu.
Zal prima, maar aan 't eind van 't seizoen heb ik wel gelijk, in tegenstelling tot jou.

Ik denk niet dat de huidige stand representatief is voor de eindstand.
Nou, Feyenoord walst in de tweede helft dus gemakkelijk over de amateurs van HHC Hardenberg heen. In de eerste helft liep het niet echt lekker, mede dankzij het feit dat Luigi Bruins al na een paar minuten van het veld moest, na een aanval van Gerard Kocks, die duidelijk te veel naar films van Bruce Lee gekeken had.

Ik vond het bij vlagen zelfs komisch, en het was vooral ironisch om te zien hoe Feyenoord krap een minuut na de 2-1 al de 3-1 op het scorebord zette.

Maar dat was geen Eredivisie. :7 Ik vind wel dat HHC twee rode kaarten had verdient.
Geplaatst:
comment_1169651
*Voorspelling*

Maar dat was geen Eredivisie. :7 Ik vind wel dat HHC twee rode kaarten had verdient.

Die Kochs ofso had eerste minuut al een rood moeten krijgen
Geplaatst:
comment_1169889
*Voorspelling*

Nee, dat niet, maar aangezien het ook geen Europees voetbal is, wist ik

zo gauw niet waar het te posten. :puh:

Geplaatst:
comment_1170945

PSV is even flink ingemaakt door Ajax.

Eindstand:

AJAX 4 - 1 PSV

AJAX
4-1
PSV
Suárez

27

56

Afellay
Sulejmani

74

Pieters

78(ed)

Leonardo

90+1

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1171035

Ajax 4-1 PSV

FC Twente 1-1 Feyenoord

Vitesse 1-1 AZ

FC Groningen 3-0 De Graafschap

Ajax heb ik in deze ronde alleen gevolgd, en heb erg genoten van de wedstrijd, Ajax was erg sterk en zeker de betere in de eerste helft, met als ruststand 1-0. In de 2de helft kwam PSV in het begin terug en maakte zelfs een gelijkmaker, door een fout bij Ajax. In het laatste kwartier, 20 minuten besliste ajax eerst met 2-1, daarna zelfs 3-1 en tot slot 4-1.

Omdat AZ gelijk heeft gespeeld tegen Vitesse is AZ gezakt in de ranking naar 4 en staat Ajax op 1, NAC op 2 en Groningen op 3.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.