Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

mta

Beste leden,

Sinds korte tijd speel ik gta online. Echter zit ik met een paar vragen. Ik heb namelijk af en toe te maken met vastlopers, soms tijdens het opstarten van de server, soms tijdens het spelen. Heeft iemand hier een logische verklaring voor? Ook vraag ik me af of er nog variatie in de verschillende servers zit. Ik heb namelijk alleen nog maar servers gezien waarbij je gewoon doelloos mensen moet neerknallen, waar je dan weer geld/punten voor krijgt waar je uiteindelijk niks mee kan.

Alvast bedankt,

Léon-San Andreas.

Featured Replies

Beste leden,

Sinds korte tijd speel ik gta online. Echter zit ik met een paar vragen. Ik heb namelijk af en toe te maken met vastlopers, soms tijdens het opstarten van de server, soms tijdens het spelen. Heeft iemand hier een logische verklaring voor? Ook vraag ik me af of er nog variatie in de verschillende servers zit. Ik heb namelijk alleen nog maar servers gezien waarbij je gewoon doelloos mensen moet neerknallen, waar je dan weer geld/punten voor krijgt waar je uiteindelijk niks mee kan.

Alvast bedankt,

Léon-San Andreas.

Dat vastlopen licht aan je computer. Dat heb ik in ieder geval nooit gehad. En die doelloze servers zijn inderdaad heel irritant. Ook heb je nog:

MTA:Race (Aanrader: Pothole Studios)

MTA:Deathmatch (Aanrader: PCP Playground)

MTA:Freeroam (Aanrader: DKR) (De meesten zijn doelloos neerknallen, maar bij DKR kan je niet schieten, maar wel racen en praten!)

Verder heb je ze allemaal wel gehad dacht ik zo.

Bij mij loopt het ook af en toe vast, je moet gewoon in het begin een beetje kijken welke Server het beste werkt, allemaal lopen ze wel een keertje vast, maar bij sommigen gebeurt dat veel sneller dan bij anderen.

Als ik MTA speel zit ik meestal op De Zeeman server, die heeft ook wel wat afwisseling omdat je huizen kunt kopen, missies doen(auto & boot), en zo nog van die dingen.

Een andere die ik speel(ik ken den aam niet meteen vanbuiten) is eentje waarbij je bijvoorbeeld zelf politie mag zij nen iedereen die een wanted sterren level heeft moet je dan proberen te vermoorden en dan komt die persoon in de gevangenis, of je kunt ook brandweer man zijn daar, ziekenhuis, taxi rijder, ...

Er zijn dus leuke servers en minder leuke, bij sommigen kun je gwoon spawnen wat je nodig hebt, bij anderen moet je het kopen of verzamelen.

Die 2 servers vind je op Deathmatch. Maar Bierbuikje, is het normaal dat ik bij MTA:RACE nooit een server online zie?