Geplaatst: 27 augustus 200816 jaren comment_1091676 hoe kan ik de infernus(411) aleen maar door politie laten gebruiken? ik gebruik godfather source
Geplaatst: 27 augustus 200816 jaren comment_1091743 hoe kan ik de infernus(411) aleen maar door politie laten gebruiken? ik gebruik godfather source public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { if(GetVehicleModel(vehicleid) == 411 && PlayerInfo[playerid][pTeam] != 2) { RemovePlayerFromVehicle(vehicleid); } return 1; }
Geplaatst: 28 augustus 200816 jaren Auteur comment_1091829 als ik achter mijn eige pc zit ga ik het proberen
Geplaatst: 28 augustus 200816 jaren comment_1091835 hoe kan ik de infernus(411) aleen maar door politie laten gebruiken? ik gebruik godfather source public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { if(GetVehicleModel(vehicleid) == 411 && PlayerInfo[playerid][pTeam] != 2) { RemovePlayerFromVehicle(vehicleid); } return 1; } Dit hoeft niet.. Misschien gebruikt hij geen PlayerInfo, maar gTeam. public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { if(GetVehicleModel(vehicleid) == 411 && gTeam[playerid] != NAAMVANTEAM) { RemovePlayerFromVehicle(vehicleid); } return 1; }
Geplaatst: 28 augustus 200816 jaren comment_1091982 @jovu123, Lees dan de vraag goed.. Hij gebruikt de gf source en die gebruikt PlayerInfo en team 2 is cop.
Geplaatst: 28 augustus 200816 jaren comment_1092076 @jovu123, Lees dan de vraag goed.. Hij gebruikt de gf source en die gebruikt PlayerInfo en team 2 is cop.Danik, je bent hier net en je meot niet doen of je alles weet. Je helpt in zo'n topic niet alleen degene die de vraag stelt maar ook andere mensen die het nodig zijn. En dat van Jovu is alleen maar een opmerking
Geplaatst: 28 augustus 200816 jaren comment_1092110 @jovu123, Lees dan de vraag goed.. Hij gebruikt de gf source en die gebruikt PlayerInfo en team 2 is cop.Danik, je bent hier net en je meot niet doen of je alles weet. Je helpt in zo'n topic niet alleen degene die de vraag stelt maar ook andere mensen die het nodig zijn. En dat van Jovu is alleen maar een opmerking Dat ik er maar net ben heeft er nix mee te maken ik probeer aleen maar te helpen. Jij was hier ooit ook maar net. Anyway ik reageer gwn op wat je zei en het feit was dat er bij werd gezegt dat het om de GF ging dus vandaar.
hoe kan ik de infernus(411) aleen maar door politie laten gebruiken? ik gebruik godfather source