Jump to content
Geplaatst:
comment_1092436

Deze missie krijg ik niet gedaan.

Ik raak in de problemen bij de laatste brug voor de finish.

Net voor de bocht word ik geramd door 2 policecars waardoor ik in het gras raak en weer achteruit moet en op dat moment komt je tegenstander voorbij waardoor ik steeds verlies.

Zou iemand deze missie kunnen voltooien op mijn savegame?

Alvast bedankt voor diegene die hem voor mij wil doen.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1124718
Ach, alleen top coureurs kunnen "The Driver" zonder cheats voltooien. Gelukkig heb ik een goede vriend daarvoor, en ik ga het binnenkort zelf ook nog proberen.

Ik kan egt wel rijden hoor...

Nou, dan ben jij dus een topcoureur. En het maakt overigens niet uit of je nou erg geoefend bent. Oke, het maakt het wel iets makkelijker, maar een Sabre Turbo is nog steeds veel sneller!

Geplaatst:
comment_1124725
Ach, alleen top coureurs kunnen "The Driver" zonder cheats voltooien. Gelukkig heb ik een goede vriend daarvoor, en ik ga het binnenkort zelf ook nog proberen.

Ik kan egt wel rijden hoor...

Nou, dan ben jij dus een topcoureur. En het maakt overigens niet uit of je nou erg geoefend bent. Oke, het maakt het wel iets makkelijker, maar een Sabre Turbo is nog steeds veel sneller!

Je kunt ook gewoon valsspelen zonder cheats, door hem met de P.I.T. Maneuver uit GTA SA te raken zodat ie vervolgens achter een muurtje vast komt te zitten. :eten:

Bewerkt: door Basssss

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.