Ik ben nu een tijdje 16 en ik wil graag een scooter/brommer kopen. Maar ik wil niet al te veel geld uitgeven. Eerst kon het me niet boeien wat ik zou kopen. Het kreng moet me van A naar B brengen. Maar een vriend van me heeft pas een Yamaha Aerox voor maar 500 euro gekocht (!) van een kennis van hem. Hij was 2 jaar oud en er was niets mis mee. Ik vond het echt een geweldig apparaat en nu wil ik er ook zo een. Maar is dat nu wel zo verstandig? Want zo'n buitenkansje ligt er voor mij niet klaar. Voor 500 euro kan ik net een Vespa Ciao kopen. Een Aerox voor 500 euro is altijd een behoorlijk "opknappertje" (zeg maar gerust 'gigantische opknapper'). Ik ben niet zo technisch aangelegd dus sleutelen wordt niet zo'n succes Ik kan nog altijd die van m'n opa kopen, maar die heeft al de nodige kilometers gelopen...
Ik ben nu een tijdje 16 en ik wil graag een scooter/brommer kopen. Maar ik wil niet al te veel geld uitgeven. Eerst kon het me niet boeien wat ik zou kopen. Het kreng moet me van A naar B brengen. Maar een vriend van me heeft pas een Yamaha Aerox voor maar 500 euro gekocht (!) van een kennis van hem. Hij was 2 jaar oud en er was niets mis mee. Ik vond het echt een geweldig apparaat en nu wil ik er ook zo een. Maar is dat nu wel zo verstandig? Want zo'n buitenkansje ligt er voor mij niet klaar. Voor 500 euro kan ik net een Vespa Ciao kopen. Een Aerox voor 500 euro is altijd een behoorlijk "opknappertje" (zeg maar gerust 'gigantische opknapper'). Ik ben niet zo technisch aangelegd dus sleutelen wordt niet zo'n succes
Ik kan nog altijd die van m'n opa kopen, maar die heeft al de nodige kilometers gelopen...
Wat zouden jullie doen?