Jump to content
Geplaatst:
comment_1092543

Ik heb al een tijdje last van verschillende rare 3D vlakken of lijnen in verschillende spellen zoals Battlefield 2, Call of Duty 4 en het spel wat ik laatst gekregen heb World in Conflict. Het is moeilijk uit te leggen hoe het er precies uit ziet, maar ik heb een screen gevonden die precies laat zien hoe ik het ook in Battlefield2 heb:

bf2776si.png

(Dit plaatje is niet van mij, gevonden op google, maar laat wel hetzelfde zien wat ik heb)

Nou is Battlefield er nog wel redelijk mee te spelen, ahoewel die vlakken/lijnen soms behoorlijk in de weg zitten. Maar bij World in Conflict is het soms zo dat deze vlakken horizontaal over het landschap zitten, en je alles pas goed kan zien als je eronder zit. Ik kan hier helaas geen printscreen van laten zien, want dat deed'ie niet...

Ik heb op het internet ook nog gevonden dat dit bij andere spellen voor kan komen, zoals World of Warcraft:

http://img89.imageshack.us/my.php?image=wo...07161156hd8.jpg

Dit is dan niet hetzelfde spel, maar wel precies hetzelfde probleem dat ik heb.

Heeft iemand enig idee wat hier aan te doen zou kunnen zijn? Het is namenlijk erg irritant, en de spellen zijn eigenlijk gewoonweg niet speelbaar.

Mijn specs:

Processor Quadcore Q6600

Videokaart Nvidia 8800GT 512MB

Moederboard Gigabyte P-35 DS3L

Meer op verzoek

Dus iemand enig idee?

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1113004

Dat is wel heel leuk verteld zo, maar ik heb mijn computer bij verschillende internet winkeld besteld, en dat maakt het even wat moeilijker om "er naartoe" te gaan en m'n verhaal uit te leggen.

Maargoed dat is m'n reden niet om niet gebruik te maken van m'n garantie. Het gaat nu gewoon goed, en ik blijf erbij dat de koeler die erop zit het wel gewoon fatsoenlijk doet, maar dat het gewoon een slechte koeler is. Dus als het ooit nog eens erger wordt, zal ik dan wel gebruik maken van m'n garantie, en anders zet ik er wel een andere koeler op.

Geplaatst:
comment_1113302
Dat is wel heel leuk verteld zo, maar ik heb mijn computer bij verschillende internet winkeld besteld, en dat maakt het even wat moeilijker om "er naartoe" te gaan en m'n verhaal uit te leggen.

Maargoed dat is m'n reden niet om niet gebruik te maken van m'n garantie. Het gaat nu gewoon goed, en ik blijf erbij dat de koeler die erop zit het wel gewoon fatsoenlijk doet, maar dat het gewoon een slechte koeler is. Dus als het ooit nog eens erger wordt, zal ik dan wel gebruik maken van m'n garantie, en anders zet ik er wel een andere koeler op.

Je bent gek, sorry dat ik het zeg, dat ding is duidelijk niet okee, hij hoort geen artifacts te krijgen en zo'n videokaart hoort het gewoon goed te doen, zeker bij dat spel, die koeler werkt niet goed meer en als hij het nou bij nieuwe spellen deed was het nog niet goed, dat ding is gebouwt om goed te koelen ook bij de grafisch betere spellen, wat hij dus duidelijk niet doet. Je belt gewoon ff de webshop en vertelt je verhaal, dan zullen ze je verder helpen en krijg je uiteaindelijk een nieuwe opgestuurt. Ik zou meteen hebben gebelt want dat ding hoort dat niet te krijgen, en zeker niet bij zulke spellen. Als dat ding 80C word is het duidelijk genoeg dat hij kapot is en dat je echt van je garantie gebruik gaan maken want ik weet het dan wel weer, dat ding gaat dan net echt kapot op het moment dat hij buiten de garantie valt, terwijl jij dat hed kunnen voorkomen door gewoon een nieuwe te vragen. Straks betaal je uiteindelijk 100€ extra omdat je gewoon te eigenwijs was om ff te bellen. Dat ding gaat het nu steeds slechter doen aangezien de koeler al aan het verslechteren is, en omdat dat ding hem steeds slechter koel houd zal de videokaart beschadigt raken en gaat hij kapot. Bespaar dat probleem en dat je uiteindelijk 100 euro extra moet betaeln en bel gewoon.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.