Graag had ik willen weten hoe je het volgende best codeert:
Actor ENEMY achtervolgt actor FRIEND van dichtbij.
Actor ENEMY volgt een voor-gedéfinieerde weg.
Actor FRIEND volgt een voor-gedéfinieerde weg.
Actor Speler moet in de buurt blijven van actor FRIEND anders sterft actor FRIEND.(=mission failed)
Actor Speler moet ondertussen door checkpoints heen en moet de laatste checkpoint rijken voor actor ENEMY.
Anders sterft actor FRIEND. (=mission failed)
Als actor Speler de finish rijkt voor actor ENEMY dan sterft actor ENEMY en blijft actor FRIEND leven en is het missie geslaagd.
Iemand zin in deze uitdaging ? Ik zou de juiste structuur van de threads nodig hebben. Ik heb er een paar geprobeerd maar hier en daar blijf ik crash-problemen ondervinden en bugs.
Het feit dat actor Speler in de buurt van actor FRIEND moet blijven is omdat er bugs ontstaan als actor Speler en actor ENEMY of FRIEND te ver weg uiteen zijn.
Ik had ook liever gewoon 1 voor-gedétermineerde weg gecreëerd voor actor FRIEND en actor ENEMY gewoon actor FRIEND laten volgen, ik heb nu twee voor-gedétermineerde wegen gecreëerd en denk dat er daar problemen zijn. De enige werkende code's met follow zijn:
05F1: set_car 37@ follow_car 35@ keep_9o_clock
en
05F2: set_car 36@ follow_car 35@ keep_3o_clock
ik had liever een 6o_clock gevonden maar die bestaat niet en
Graag had ik willen weten hoe je het volgende best codeert:
Actor ENEMY achtervolgt actor FRIEND van dichtbij.
Actor ENEMY volgt een voor-gedéfinieerde weg.
Actor FRIEND volgt een voor-gedéfinieerde weg.
Actor Speler moet in de buurt blijven van actor FRIEND anders sterft actor FRIEND.(=mission failed)
Actor Speler moet ondertussen door checkpoints heen en moet de laatste checkpoint rijken voor actor ENEMY.
Anders sterft actor FRIEND. (=mission failed)
Als actor Speler de finish rijkt voor actor ENEMY dan sterft actor ENEMY en blijft actor FRIEND leven en is het missie geslaagd.
Iemand zin in deze uitdaging
? Ik zou de juiste structuur van de threads nodig hebben. Ik heb er een paar geprobeerd maar hier en daar blijf ik crash-problemen ondervinden en bugs.
Het feit dat actor Speler in de buurt van actor FRIEND moet blijven is omdat er bugs ontstaan als actor Speler en actor ENEMY of FRIEND te ver weg uiteen zijn.
Ik had ook liever gewoon 1 voor-gedétermineerde weg gecreëerd voor actor FRIEND en actor ENEMY gewoon actor FRIEND laten volgen, ik heb nu twee voor-gedétermineerde wegen gecreëerd en denk dat er daar problemen zijn. De enige werkende code's met follow zijn:
05F1: set_car 37@ follow_car 35@ keep_9o_clock
en
05F2: set_car 36@ follow_car 35@ keep_3o_clock
ik had liever een 6o_clock gevonden maar die bestaat niet en
07F8: car 74@ follow_car 72@ radius 27.0
werkt totaal niet.
Alvast bedankt voor de hulp!
Groeten
Leumas