Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1092841

Wazuup/Frank020's Mashups

In dit topic ga ik al mijn mashups plaatsen. Een mashup is een muzieknummer gemaakt door de muziek van één nummer, te matchen met de tekst van een ander nummer. Of zoals wikipedia het zegt:

Een mash-up is het op muzikaal verantwoorde wijze door elkaar draaien van twee of meer muzieknummers. Vaak worden hiervoor hits gebruikt. Het fenomeen bestaat al jaren, maar krijgt de laatste tijd meer aandacht, o.a. met het programma Mish Mash op Studio Brussel en MTV's Ultimate Mash-ups.

Hier een aantal van mijn reeds gemaakte mashups:

BEP ft Snoop Dogg - Where is the next Episode (Frank020 Mashup)

Download mp3: http://www.speedyshare.com/676888423.html

Eminem ft Dr Dre - Still losing myself (Frank020 Mashup)

Download mp3 file: http://www.speedyshare.com/703521743.html

50 Cent ft Eminem - Soldiers in the club (Frank020 Mashup)

Download mp3: http://www.speedyshare.com/986983932.html

Laat je comment hier achter, of op youtube mag natuurlijk ook. Binnenkort volgen meer mashups.

Bewerkt: door Wazuup

Featured Replies

• 5 maanden later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1291108

Dikke bump, maar ik had besloten weer eens wat te produceren. Dit keer een iets ander concept dan hetgene wat ik eerst deed. Ik heb namelijk dit keer zelf de beat geproduceert (Fruity Loops), en er vervolgens Zang van Edmee en Rap van Jay-Z bij gemixed. Aanschouw het resultaat:

Laat weten wat je ervan vindt, een reactie op youtube wordt ook zeker gewaardeerd.

Geplaatst:
comment_1291154

als je misschien niet goed weet wat doen of welke nummers te mixen, zou je dan misschien heel toevallig eens iets met The Offspring willen doen? :$

Erg mooie mixes, ben helemaal geen hip hop type, maar deze mixes maakten er me toch 5 minuutjes naar luisteren. :Y Wat dus een goed teken is :D

Wel één kleine remark: tijdens dat nummer van Jay-Z & Edmee hoor je meermaals het geluid dat windows maakt wanneer een usb uit en usb-poort wordt getrokken of erin gestoken wordt dacht ik.. Kan dit? Dacht eerst dat 't m'n pc was, en heb er dus een paar keer naar geluisterd, maar het bleef.

Bewerkt: door senneken

Geplaatst:
comment_1291178
als je misschien niet goed weet wat doen of welke nummers te mixen, zou je dan misschien heel toevallig eens iets met The Offspring willen doen? :$

Erg mooie mixes, ben helemaal geen hip hop type, maar deze mixes maakten er me toch 5 minuutjes naar luisteren. :Y Wat dus een goed teken is :D

Wel één kleine remark: tijdens dat nummer van Jay-Z & Edmee hoor je meermaals het geluid dat windows maakt wanneer een usb uit en usb-poort wordt getrokken of erin gestoken wordt dacht ik.. Kan dit? Dacht eerst dat 't m'n pc was, en heb er dus een paar keer naar geluisterd, maar het bleef.

Dat ligt dan toch aan jouw PC. Ik heb het liedje aandachtig geluisterd (heel vette mash-up trouwens), maar heb geen Windows-geluidjes gehoord.

Geplaatst:
comment_1291579
Ik weet 't niet, maar ik een stuk of 6 keer terwijl ik niets deed dan het liedje luisteren met m'n koptelefoon...

Volgens mij werd je gehackt :bonk:

Maar on topic.

Die beat is zeker knap gemaakt en mooi gemixt alleen vind ik het nummer listen to your heart niet echt nummer om beat achter te zetten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.