Geplaatst: 29 augustus 200816 jaren comment_1093084 Hey, Dit is het topic waar je kan vertellen wat jij meestal draagt. Eventueel met foto's erbij. Ik vond hier geen topic over met zoekfunctie. Gelieve on-topic te blijven en alleen je kleding te posten. Als je op iemand reageert post dan ook je kleding. Of post iets nuttigs. Bedankt, Ik begin: Meestal draag ik: Mijn zwart-witte arafat sjaal: Een zwarte T-shirt. Een trui van bullet for my valentine. Mijn grijze of zwarte skinny Men riem Men zwarte all stars: Bewerkt: 29 augustus 200816 jaren door moechy
Geplaatst: 29 augustus 200816 jaren comment_1093086 AllStars zijn lelijk, de jouwe dan teminste sorry
Geplaatst: 29 augustus 200816 jaren comment_1093213 AllStars zijn lelijk, de jouwe dan teminste sorry Heul niet waar, want ik heb die ook!
Geplaatst: 29 augustus 200816 jaren comment_1093224 AllStars zijn lelijk, de jouwe dan teminste sorry Heul niet waar, want ik heb die ook! Allstars for life
Geplaatst: 29 augustus 200816 jaren comment_1093248 Meestal casual. Gewone shirt, met een jeans. Ik loop dus meestal rond zo; Willekeurig shirt (Meestal een Rock band shirt zoals Metallica, ACDC, Ramones etc...) Altijd mijn riem. Jeans. En "Classic black nike tennis" schoenen. Alleen dan wel met zo'n witte zool. Bijkomend is dan een zwarte hoodie, sokken ofcourse en Boxers. dat is het zo'n beetje
Geplaatst: 29 augustus 200816 jaren comment_1093325 Vandaag had ik een Converse shirt aan: Een Jack & Jones broek: Quick Schoenen: En hema sokken XD Ik ben aardig casual dus
Geplaatst: 29 augustus 200816 jaren comment_1093332 Ik draag altijd G-star broek en quick schoenen. Trui verschilt altijd, vaak draag ik ook een vest.
Geplaatst: 29 augustus 200816 jaren comment_1093341 Ik ben aardig casual dus Ja dat is echt supercausal Maar niet lelijk ofzo leuke kleren hoor Ik draag meestal gewoon donkere spijkerbroek, me converse schoenen (geen allstar) en een meestal donker tshirt met kleurige opdrukken. Bewerkt: 29 augustus 200816 jaren door Naudin
Geplaatst: 29 augustus 200816 jaren comment_1093352 Meestal draag ik een spijkerbroek, met een shirt. En daarover een vest. In de herfst/winter draag ik haast elke dag een vest.
Geplaatst: 29 augustus 200816 jaren comment_1093357 Moecy waar haal je die arafat sjaal k vind m keihard k wil m in t groen !! Soldate shit, Ik draag meestal : Jas : klik Shirt : Broek : Gwn een jeans schoenen :
Geplaatst: 29 augustus 200816 jaren Auteur comment_1093430 Aangezien ik niet in NL woon zul je er niet veel aan hebben als ik zeg waar ie vandaan komt
Geplaatst: 29 augustus 200816 jaren comment_1093446 Aangezien ik niet in NL woon zul je er niet veel aan hebben als ik zeg waar ie vandaan komt Er zijn verschillende winkels die zowel in België als in Nederland voorkomen. Als het een klein onbekend winkeltje is zal die er misschien niet veel aan hebben maar je weet maar nooit. Ik heb hem in ieder geval ooit wel eens zien hangen in de Amsterdamse stad.
Geplaatst: 31 augustus 200816 jaren Auteur comment_1094866 Hier in belgië kan je hem in de fish & chips, cotton club(nee niet de swing-versie) en in fans krijgen.
Geplaatst: 31 augustus 200816 jaren comment_1095548 Mijn outfit van vandaag: Tommy hilfiger polo , ietsjes bananeriger en mannelijker is die van mij een donkere spijkerbroek waar ik t merk niet van weet.. komt uit fkrijk en airmax classics
Geplaatst: 1 september 200816 jaren comment_1096072 Ehm broek: G-Star, Nudie Jeans, Diesel, Replay en Hugo Boss Shirtje/Blousje/Trui/Topje G-Star, Diesel, Replay, Lacoste Schoenen: Witte Kangnai's (nieuw merk uit China, waren 'maar' 85 euro) Broekriem: Big Ass G-Star ding of een smalle Diesel En dan een armband en 2 ringen
Hey,
Dit is het topic waar je kan vertellen wat jij meestal draagt. Eventueel met foto's erbij.
Ik vond hier geen topic over met zoekfunctie.
Gelieve on-topic te blijven en alleen je kleding te posten. Als je op iemand reageert post dan ook je kleding. Of post iets nuttigs.
Bedankt,
Ik begin:
Meestal draag ik:
Mijn zwart-witte arafat sjaal:
Een zwarte T-shirt.
Een trui van bullet for my valentine.
Mijn grijze of zwarte skinny
Men riem
Men zwarte all stars:
Bewerkt: door moechy