August 30, 200817 yr Ik gebruikt tot nu toe nog nix anders dan Paint, Paint.NET en Flash MX 2004. Met andere woorden: My Sigs Suck[/font] Weet iemand waar ik een gratis photoshop programma kan downloaden dat niet te moeilijk is? Mvg, M² Edited August 31, 200817 yr by Masturmind
August 30, 200817 yr Ik gebruikt tot nu toe nog nix anders dan Paint, Paint.NET en Flash MX 2004. Met andere woorden: My Sigs Suck[/font]Weet iemand waar ik een gratis photoshop programma kan downloaden dat niet te moeilijk is? Nou alle Gratis PS Versies zijn niet al te makkelijk want er is: GIMP Corel Photoshop(?) Dit zijn de versies die ik ken dan
August 30, 200817 yr Hierboven: Gimp is geen Photoshop. Je kan ook nog de trail downloaden van Adobe Photoshop CS3, alleen dat is voor 30 dagen gratis.
August 30, 200817 yr Hierboven: Gimp is geen Photoshop.Je kan ook nog de trail downloaden van Adobe Photoshop CS3, alleen dat is voor 30 dagen gratis. GIMP is inderdaad geen PS maar je kan er eigenlijk wel mee PS'en alleen is het heel moeilijk want je kan degelijk werken met GIMP alleen is het moeilijk en je kan heel veel met GIMP maar ik vind toch CS2 fijner
August 30, 200817 yr Author Hierboven: Gimp is geen Photoshop.Je kan ook nog de trail downloaden van Adobe Photoshop CS3, alleen dat is voor 30 dagen gratis. Bedankt voor de tip, ik ga 'm meteen downloaden Edited August 30, 200817 yr by Masturmind
Ik gebruikt tot nu toe nog nix anders dan Paint, Paint.NET en Flash MX 2004. Met andere woorden: My Sigs Suck[/font]
Weet iemand waar ik een gratis photoshop programma kan downloaden dat niet te moeilijk is?
Mvg, M²
Edited by Masturmind