Jump to content
Geplaatst:
comment_1093793

Dit is het resultaat, het wordt nog wel groter met meerdere gebouwen maar dit is dus de eerste tussenstap :dans: . het huisje heb ik al eerder laten zien maar daar kreeg ik maar 1 reactie op :duh:

oud klik

dit is degene met beter gras

oud 2 klik

2e update

pixellandvf1.png

ideeen wat er nog bij kan mogen natuurlijk ook gepost worden :dans:

Bewerkt: door Donald-Duck

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1093845

Het ziet er erg leuk uit :tu:

Misschien is het nog leuk om er wat bomen bij te doen ofzow. Misschien is het ook leuk om wat meer verschillende huizen en misschien een supermarkt ;)

Succes ermee, het ziet er al erg leuk uit, ik zou dit niet kunnen :)

Geplaatst:
comment_1093956

Misschien is het nog leuk om er wat bomen bij te doen ofzow. Misschien is het ook leuk om wat meer verschillende huizen en misschien een supermarkt ;)

het is een Auto Dealer lijkt mij :7

Geplaatst:
comment_1093970

het is een Auto Dealer lijkt mij :7

Ja, dat weet ik, maar ik geef hem tips, om er misschien ook een supermarkt bij te doen ;)

Geplaatst:
comment_1094568

Ik ben ook een tijdje met pixelart bezig geweest, maar dit ziet er goed uit! Je moet wel je dorp/ stad in delen opbouwen dus gebouw voor gebouw, en echt tijd ervoor maken... Het ziet er zeker niet slecht uit, maar misschien kan je het gras wat anders maken... Of een supermarkt..

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1094956

hier is er een met ander gras, nog steeds niet heel realistisch maar het ziet er in mijn ogen beter uit ^_^

pixellandik7.png

het staat ook in de hoofdpost

Bewerkt: door Donald-Duck

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.