Jump to content
Geplaatst:
comment_1093979

als je de grapphics niet meetelt(mooi beeldt niet meetele dus) welk spel vind je dan mooier gta iv of san andreas.

ik persoonlijk san andreas.

effe de voordelen daarvan:meer sidemissions zoals politieman(kan ook bij iv maar is toch anders)brandweerman taxi chauffuer races enzovoort.

er is meer dan alleen stad dus woestijn bossen,platteland en noem maar op

de nadelen:je moet wachte om ergens naar binne te gaan,het beeld is minder,en iets minder details.

voordelen van gta iv:veel details zoals kranten die langs komen vliegen en als het regent is de weg glad,je hoeft niet te wachten als je ergens naar binne gaat,autos stelen is veel echter. nadelen:alleen maar stad en je er zijn niet zo heel veel huizen waar je naarbinne kan(bij gta san andreas nog minder).

en het is veel kleiner en er zijn minder missies.plus heel veel missies zijn een beetje hetzelvde.

er zal vast wel meer goed en fout zijn aan san andreas en iv maar dit is wat mij opvalt.

dus na een half uur lezen kun je nu gaan stemmen,ik heb kramp in mn hand. :duh:^_^

en als dit topic eerder is aangemaakt srry dan :duh: maar dit doe ik effe voor mezelf. :cya:

Bewerkt: door prolite1

• Reacties 31
  • Bezichtigingen 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1101749

sorry dat ik het zeg maar jullie zijn wel heel hard.

deze site is bedoelt voor de lol en voor hulp toch.

waarom is er geen site voor mensen die niet zo goed in spelling zijn.

en ik heb gezegd dat ik het nog druk heb,met huiswerk enzo.

dus de school heeft er weing mee te maken.

en het is altijd handig om iemand die 13 jaar is aftebekken,met 7 man.

die waarschijnlijk allemaal ouder zijn dan 13 ofniet.

(ga nou niet zegge,ik ben ook pas 13 hoor.want ik zij WAARSCHIJNLIJK)

maar laat maar zitte deze hele vraag enzo dus :slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje: .

anders blijven er maar mensen die boos zijn omdat ik wat woordjes verkeerd geschreven heb.

wat een schandel. :cab::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.