Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1094842

In peds.ide staan alle namen van iedere ped.

Bv:

44, HMOST, HMOST, CIVMALE, STAT_STREET_GUY, man,1003,0, man,2,2,PED_TYPE_GEN,VOICE_GEN_HMOST ,VOICE_GEN_HMOST 

HMOST moet je de TXD en DFF naar vernoemen, en dan is Homer in GTA, maar kan je hem ook gebruiken met een skinchanger.

Je kan natuurlijk willekeurige ped pakken ;)

Later,

Bewerkt: door FerryN

Geplaatst:
comment_1094969
Zodus?

*Codebox*

Maar die 44 staat die al voor een ped?

nee, ik bedoelde dat je de Homer.dff en Homer.txd naar HMOST.dff en HMOST.txd moet vervangen.

Zo heb ik dat toen gedaan, maar ik weet niet of die op jouw manier werkt.

En die 44 is de spawnid voor de engine, dus daar hoef je niks aan te veranderen.

Bewerkt: door FerryN

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1095003
Zodus?

*Codebox*

Maar die 44 staat die al voor een ped?

nee, ik bedoelde dat je de Homer.dff en Homer.txd naar HMOST.dff en HMOST.txd moet vervangen.

Zo heb ik dat toen gedaan, maar ik weet niet of die op jouw manier werkt.

En die 44 is de spawnid voor de engine, dus daar hoef je niks aan te veranderen.

Dus ik moet de namen homer.txd en homer.dff de namen HMOST.dff en HMOSt.txd geven en dan vervangen in de imgtool?

Geplaatst:
comment_1097894
Zodus?

*Codebox*

Maar die 44 staat die al voor een ped?

nee, ik bedoelde dat je de Homer.dff en Homer.txd naar HMOST.dff en HMOST.txd moet vervangen.

Zo heb ik dat toen gedaan, maar ik weet niet of die op jouw manier werkt.

En die 44 is de spawnid voor de engine, dus daar hoef je niks aan te veranderen.

Dus ik moet de namen homer.txd en homer.dff de namen HMOST.dff en HMOSt.txd geven en dan vervangen in de imgtool?

Oops, late reactie :$

Ja, dat klopt!

En voor de zekerheid, --> back-up.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.