Geplaatst: 30 augustus 200816 jaren comment_1094648 Ik zat wat rond te kijken op een site met blueprints en toen kwam ik er 1tje tegen van een scoot mobiel Ik was gelijk begonnen met het modelen hij is bijna klaar... ik denk dat ik m replace met de quad ik zie het al voor me dikke wheelie op dit ding POLL toegevoegt Bewerkt: 16 september 200816 jaren door MFCL
Geplaatst: 19 januari 200916 jaren comment_1241975 Is ie al af????/ me want scootmobiel Ik denk het niet aangezien de laatste post op 7 December is en dat is al bijna een maand geleden. idd... omdat toen sketchup het niet meer deet nu doet sketchup het weer dus updates komen zaterdag (ben op vakantie) is deze mod nu dood want volges mij is het nu 3 zaterdagen latr...
Geplaatst: 6 maart 200916 jaren comment_1292508 Is ie al af????/ me want scootmobiel Ik denk het niet aangezien de laatste post op 7 December is en dat is al bijna een maand geleden. idd... omdat toen sketchup het niet meer deet nu doet sketchup het weer dus updates komen zaterdag (ben op vakantie) is deze mod nu dood want volges mij is het nu 3 zaterdagen latr... Is er al een release???
Geplaatst: 7 maart 200916 jaren comment_1292715 Is ie al af????/ me want scootmobiel Ik denk het niet aangezien de laatste post op 7 December is en dat is al bijna een maand geleden. idd... omdat toen sketchup het niet meer deet nu doet sketchup het weer dus updates komen zaterdag (ben op vakantie) is deze mod nu dood want volges mij is het nu 3 zaterdagen latr... Is er al een release??? Ik denk dat je meer kans op een antwoord krijgt als je de topicstarter even een PB stuurt.
Geplaatst: 12 juli 200915 jaren comment_1411008 Doodde mod hij zag er zo leuk uit Dat weten we allemaal, maar je hebt nu wel een bump gemaakt van 4 maanden.
Geplaatst: 12 juli 200915 jaren comment_1411108 Ja, en jij (Revolution-Designer) vertoont eveneens ongewest gedrag: spam en moderatorgedrag. Wanneer de topic starter de mod af wil maken, kan hij me een pm sturen, dan heropen ik dit topic.
Ik zat wat rond te kijken op een site met blueprints en toen kwam ik er 1tje tegen van een scoot mobiel
Ik was gelijk begonnen met het modelen
hij is bijna klaar...
ik denk dat ik m replace met de quad
ik zie het al voor me
dikke wheelie op dit ding 
POLL toegevoegt
Bewerkt: door MFCL