Geplaatst: 31 augustus 200816 jaren comment_1094896 Ik heb er een half uurtje aan zitten werken, en het was eigenlijk een kledderprojectje, maar ik vind hem wel leuk. Als jullie nog dingen weten die leuk zijn om bij dit plaatje te doen, je bent welkom! Loeten
Geplaatst: 31 augustus 200816 jaren comment_1094937 ik vind hem wel leuk geworden maar je hebt hem 2 keer in je Signature zitten en dat is 2 keer te breed. oja ff een cijfertje dan maar he: 4/10 omdat het toch een beetje saai is qua actergrond
Geplaatst: 31 augustus 200816 jaren Auteur comment_1094960 OKe zal ik er een wegdoen. maar heb je een idee voor de achtergrond? kheb totaal geen inspiratie.
Geplaatst: 31 augustus 200816 jaren comment_1094981 OKe zal ik er een wegdoen.maar heb je een idee voor de achtergrond? kheb totaal geen inspiratie. misschien een Stock van een racebaan. En het is mooier als je je sig tussen de [center]Jouw Sig hier[/center] zet
Ik heb er een half uurtje aan zitten werken, en het was eigenlijk een kledderprojectje, maar ik vind hem wel leuk.
Als jullie nog dingen weten die leuk zijn om bij dit plaatje te doen, je bent welkom!
Loeten