Geplaatst: 31 augustus 200816 jaren comment_1094919 Hey, ik maak hier een Tut over hoe je een internetbrowser op je xbox 360 krijgt. Het is volkomen legaal en je hoeft helemaal niks te hacken. Om foto's groter te bekijken moet je erop klikken. We beginnen met naar de site gaan. Google MCE Browser en dan klik je de eerste link aan. Dan kom je op de site en klik je de downloadlink aan van MCE Browser dan kom je weer bij een download link en die klik je weer aan. klik dat weer aan en dan kom je bij zo,n downloadscherm en dan klik je of uitvoeren of opslaan, wat jij wil. laat hem rustig downloaden en dan kom je bij een installscherm. Klik daar de heletijd next, hij doet alles vanzelf. als die dan klaar is met installeren doe je je xbox 360 aan en ga je naar windows media center. die start je op en dan ga je naar het tabblad online media en ga dan 1 keer naar links en dan kom je bij programma's, die klik je aan. dan kom je bij 2 programma's, je klikt de bonvenste aan, de browser en dan heb je eindenlijk een internetbrowser op je xbox 360 alsof het een psp of een ps3 is. deze methode is volkomen legaal snel en makkelijk. Vragen kunnen gesteld worden aan mij via pb of gewoon in dit topic. Greetzzz -GoldWing- Bewerkt: 31 augustus 200816 jaren door -GoldWing-
Geplaatst: 1 september 200816 jaren comment_1096142 Nu verwar je het met Windows Media Center EDITION. Dit is inderdaad een aparte Windows versie. Maar Media Center was als programma ook gewoon los te koop voor de normale XP.
Geplaatst: 1 september 200816 jaren comment_1096449 Je hebt meerdere windows altijd he per versie, en het programma windows media center (dus niet windows media player) zit alleen bij: -Windows XP mediacenter edition -Windows Vista home premium en Ultimate (dus bij de andere 3 niet) Heb je dus niet 1 van die 3 opties, heb je geen media center en nee dat is ook niet te downloaden..
Geplaatst: 1 september 200816 jaren comment_1096466 Dus voor de mensen die geen MCE/Vista hebben: pech gehad. (Ik dus ook)
Geplaatst: 22 juni 200915 jaren comment_1389239 Dus voor de mensen die geen MCE/Vista hebben: pech gehad. (Ik dus ook) eeeej, heel lang niet meer op deze site gezeten. via via hier gekomen. het werkt. super bedankt!!
Geplaatst: 23 juni 200915 jaren comment_1389786 google is je beste vriend.Maar ik heb toch nog een link gevonden waar je het kan downloaden. Windows Media Center Dat is een Software Development Kit om programma's mee te maken. Je hebt minimaal Windows Media Center Edition nodig om dit te kunnen doen. En bij Vista staat hij er bij alle versies op, als ik me niet vergis. Edit: Oh... wacht dit is een reactie op een bump van een paar maanden. Bewerkt: 23 juni 200915 jaren door Dvt
Hey, ik maak hier een Tut over hoe je een internetbrowser op je xbox 360 krijgt.
Het is volkomen legaal en je hoeft helemaal niks te hacken.
Om foto's groter te bekijken moet je erop klikken.
We beginnen met naar de site gaan.
Google MCE Browser en dan klik je de eerste link aan.
Dan kom je op de site en klik je de downloadlink aan van MCE Browser
dan kom je weer bij een download link en die klik je weer aan.
klik dat weer aan en dan kom je bij zo,n downloadscherm en dan klik je of uitvoeren of opslaan, wat jij wil.
laat hem rustig downloaden en dan kom je bij een installscherm.
Klik daar de heletijd next, hij doet alles vanzelf.
als die dan klaar is met installeren doe je je xbox 360 aan en ga je naar windows media center.
die start je op en dan ga je naar het tabblad online media en ga dan 1 keer naar links en dan kom je bij programma's, die klik je aan.
dan kom je bij 2 programma's, je klikt de bonvenste aan, de browser
en dan heb je eindenlijk een internetbrowser op je xbox 360 alsof het een psp of een ps3 is.
deze methode is volkomen legaal snel en makkelijk.
Vragen kunnen gesteld worden aan mij via pb of gewoon in dit topic.
Greetzzz -GoldWing-
Bewerkt: door -GoldWing-