Geplaatst: 31 augustus 200816 jaren comment_1095035 Hallo, Ik ben van plan om een laptop te kopen,maar ik ken er zelf niet zo veel van Wat raden jullie me aan? Budget tussen de €500-€800. Liefst een HP en zeker geen Fujitsu of Asus want daar heb ik slechte ervaringen mee Wat ik qua specs wil: Minstens 250 GB harde schijf (het liefst meer). Een ingebouwde cam. Een grafische kaart die de games van nu ondersteunen en die ook GTA:IV zou kunnen ondersteunen. Rond de 3GB ram. Een fatsoenlijke processor. En zoals ik al eerder zei zolang het maar geen Fujitsu of Asus is en het liefst een HP. Kunnen jullie hier wat mee? Alvast bedankt! Mvg PTC.
Geplaatst: 1 september 200816 jaren Auteur comment_1096119 Kijk even wat uitleg of ik een desktop of laptop neem..... Ik heb al een desktop!!!!!(die ik up-to-date hou!) Nu wil ik een laptop. Ook voor school...ICT namelijk. Ik mag dan mijn laptop meenemen en mag dan op internet. Snap je? Dan kan ik ook afentoe eens gamen als we een vrij moment hebben. Maar ook een laptop voor vakantie en stuff je begrijpt het wel. En ik heb van mijn moeder gehoord dat als ik voor 700/800 euro spaart zij nog 200/300 euro bijlegt. Dus het mag er 1tje van 1000 zijn.
Geplaatst: 1 september 200816 jaren comment_1096201 Als je toch €1000 wil geven aan een laptop zou ik voor deze gaan. Je hebt dan een GeForce 9600 512MB, Core 2 Duo (2.0 ghz), 320GB HDD en 4GB geheugen. En hier kun je zeker GTA IV mee spelen.
Hallo,
Ik ben van plan om een laptop te kopen,maar ik ken er zelf niet zo veel van
Wat raden jullie me aan?
Budget tussen de €500-€800.
Liefst een HP en zeker geen Fujitsu of Asus want daar heb ik slechte ervaringen mee
Wat ik qua specs wil:
Minstens 250 GB harde schijf (het liefst meer).
Een ingebouwde cam.
Een grafische kaart die de games van nu ondersteunen en die ook GTA:IV zou kunnen ondersteunen.
Rond de 3GB ram.
Een fatsoenlijke processor.
En zoals ik al eerder zei zolang het maar geen Fujitsu of Asus is en het liefst een HP.
Kunnen jullie hier wat mee?
Alvast bedankt!
Mvg PTC.