Geplaatst: 23 maart 200520 jaren comment_111885 De meeste mensen zeggen dat er in elk politiekantoor een dildo ligt :blink: maar da is nie waar want ik heb hier nu een heel politiekantoor doorzocht :ph34r: en er is geen 'sexspeeltje' te vinden
Geplaatst: 25 maart 200520 jaren comment_112656 Ze zijn er allebei voor om de Vrouwelijke Aardmensen onder ons te... ehm.. Verwennen
Geplaatst: 25 maart 200520 jaren comment_112728 Wat een domme vraag zeg... ik denk dat je zelf 't antwoord al weet! Want er is geen verschil dat ik weet. En is die vraag gesteld om weer een 'off - topic' bericht er bij te hebben? Of om meer posts te krijgen? Nu weer on - topic... :rolleyes: Groet, Koos Oudshoorn nou dan moet je zelf ook geen nutteloos bericht typen he verscil is de grote nde kleur Lol, off - topic. Nu doe je 't zelf ook! maar ja, ik snap niet dat je er uberhaupt op in gaat. Want 't bericht was niet voor jou bedoeld... maar ja, ik ga niet in discussie! on - topic... Ik vond een dildo in een dorp met een police depertment. (naam van het dorp ben ik even kwijt, maar 't dorp is in iedergeval in de staat van Los Santos. Groeten, Koos Oudshoorn Bewerkt: 25 maart 200520 jaren door Cool Hand
Geplaatst: 25 maart 200520 jaren comment_112772 Cool Hand Geplaatst op Mar 25 2005, 09:31 AM Wat een domme vraag zeg... ik denk dat je zelf 't antwoord al weet! Want er is geen verschil dat ik weet. En is die vraag gesteld om weer een 'off - topic' bericht er bij te hebben? Of om meer posts te krijgen? Nu weer on - topic... Groet, Koos Oudshoorn hoe bedoel je om meer posten te krijgen iedereen heeft het over een dildo en sommige over een viberator misschien is de viberator sterker en over offtopic moet jij zeggen jij zit alleen maar op andere commentaar te geven ik heb bijna geen een informatief berichtje van jou gezien <_< PS: laat het afkraken van leden maar aan mod's over als je snapt wat ik bedoel <_< Bewerkt: 25 maart 200520 jaren door Biohazard1990yakuza
Geplaatst: 26 maart 200520 jaren Auteur comment_113419 ik vind het wel origineel van Roc* dat ze er zo'n dingen insteken
Geplaatst: 26 maart 200520 jaren comment_113478 waarom dan geen s*x poppe ofzo Bewerkt: 26 maart 200520 jaren door Royce Da 5'9''
Geplaatst: 26 maart 200520 jaren comment_113524 wat heb je aan een s*x pop? Met een dildo kan je tenminste nog poppetjes doodslaan :lol:
De meeste mensen zeggen dat er in elk politiekantoor een dildo ligt :blink: maar da is nie waar want ik heb hier nu een heel politiekantoor doorzocht :ph34r: en er is geen 'sexspeeltje' te vinden