Geplaatst: 31 augustus 200816 jaren comment_1095614 Hallo, ik heb een mod gedowload, waardoor je bij e brug van San Fierro naar Las Venturas $200 tol moet betalen. Dit is een zogenaamde ''cleo (?)'' mod. In de readme staat dit: !!!you need the Sanny Builder program to have this mod!!! Its free and very usefull, google it and you will find it. put the BridgePay.cs file to ((game directory))/cleo/ to have this folder you need to install sanny builder Dus ik heb de ''Sanny Builder gedownload en geinstalleerd. Wat moet ik nu doen? Heeft iemand een handleiding/tutorial of tips?
Geplaatst: 31 augustus 200816 jaren comment_1095633 je hebt rechts onderin een knopje waarin cleo staat, deze is waarschijnlijk rood omringt. Druk erop en dan installeert hij, hierna moet je waarschijnlijk nog wat updates downladen die de laatste tijd nodig zijn, vooral de gxt hook is erg belangrijk. Steeds meer cleo mods maken hier gebruik van zodat ze de gxt niet hoeven aan te passen. De updates kun je downloaden op; cleo.sannybuilder.com
Hallo, ik heb een mod gedowload, waardoor je bij e brug van San Fierro naar Las Venturas $200 tol moet betalen.
Dit is een zogenaamde ''cleo (?)'' mod. In de readme staat dit:
!!!you need the Sanny Builder program to have this mod!!! Its free and very usefull, google it and you will find it.
put the BridgePay.cs file to ((game directory))/cleo/ to have this folder you need to install sanny builder
Dus ik heb de ''Sanny Builder gedownload en geinstalleerd.
Wat moet ik nu doen? Heeft iemand een handleiding/tutorial of tips?