Geplaatst: 31 augustus 200816 jaren comment_1095678 Ik zoek een photoshop programma waarmee je duidelijk goed een sig kan verkleinen zonder dat het lelijker word ik zit nu hele tijd via phixr.com en daar kan ik niet zoveel mee
Geplaatst: 2 september 200816 jaren comment_1096950 Ik zoek een photoshop programma waarmee je duidelijk goed een sig kan verkleinen zonder dat het lelijker word ik zit nu hele tijd via phixr.com en daar kan ik niet zoveel mee GIMP kun je gebruiken. ik heb alleen geen download link helaas
Geplaatst: 2 september 200816 jaren comment_1096954 paint. net is freeware en het handigste te gebruiken daarvoor, en nog vele andere funcites (mini photoshop). link: >>hierzo<<
Geplaatst: 3 september 200816 jaren Auteur comment_1097496 Voor jullie berichten had ik net een 1 gedownload, daar snap ik ook niet zoveel van maar ik zoek het later wel een keer uit
Ik zoek een photoshop programma waarmee je duidelijk goed een sig kan verkleinen zonder dat het lelijker word ik zit nu hele tijd via phixr.com en daar kan ik niet zoveel mee