Geplaatst: 31 augustus 200816 jaren comment_1095920 Weet iemand misschien waar ik de Vice City Opening Theme kan downloaden? Ik wil hem graag op mijn iPod...
Geplaatst: 1 september 200816 jaren comment_1095951 je hoeft hem niet te downloaden als je hem op de pc geinstaleerd heb(het spel dan) dan ga je naar c:\program files\rockstar games\grand theft auto vice city\movies\ en daar staan meestal 2 filmpjes "logo" en "gta titles" die tweede gta title is de intro van de game
Geplaatst: 1 september 200816 jaren Auteur comment_1095953 Ja maar dat is een filmpje ik wil alleen de muziek
Geplaatst: 1 september 200816 jaren comment_1095955 dan converteer je hem naar ac3 codec gebruik ultra video converter dit stukje heb ik van een ander forum : Om er zeker van te zijn dat je de nieuwste versie hebt, moet je de trail downloaden van hun websitehttp://www.aone-media.com/videoconverter.htm >>> Door Lantyz: Link naar crack verwijderd. Geen warez op GTAForum.nl, svp.<<<
Weet iemand misschien waar ik de Vice City Opening Theme kan downloaden? Ik wil hem graag op mijn iPod...