Geplaatst: 1 september 200816 jaren comment_1095989 Hallo allemaal, Ik heb cleo voor SA, ik heb De Gravity gun gedownload en portal gun en submarine. Ik ik wou de gravity gun eens doen, dus ik zet GGUN.cs in mijn cleo map, en als ik aan het spelen ben typ GGUN, maar er gebeurd niets! Hetzelfde is met prt. gun en met de submarine. Alsjeblieft, help!!!!!1
Geplaatst: 1 september 200816 jaren comment_1095992 Installeer alles eens overnieuw!(en maak daarbij gebruik van mijn filmpje =D). Verdere vragen kan je in hier kwijt!
Geplaatst: 1 september 200816 jaren comment_1096010 Weet je zeker dat je SA gedowngrade hebt? en niet met de patch? Volg anders deze tutorial van Warrock_123_321
Geplaatst: 1 september 200816 jaren Auteur comment_1096018 ik heb alles zoals in het filmpje gedaan, dus ik start san andreas, maar dan krijg ik opeens Grand Tani Islands!!! Dus dan start ik maar weer een nieuwe game, en als hij aan het laden is, dan komt hij op de helft en dan loopt hij vast en dan krijg ik weer zoiet van wel verzenden of niet verzenden
Hallo allemaal,
Ik heb cleo voor SA, ik heb De Gravity gun gedownload en portal gun en submarine.
Ik ik wou de gravity gun eens doen, dus ik zet GGUN.cs in mijn cleo map, en als ik aan het
spelen ben typ GGUN, maar er gebeurd niets! Hetzelfde is met prt. gun en met de submarine.
Alsjeblieft, help!!!!!1