Geplaatst: 2 september 200817 jaren comment_1097139 Weet iemand misschien waarom de SACamHack geen breedbeeld ondersteunt?
Geplaatst: 2 september 200817 jaren comment_1097146 Weet iemand misschien waarom de SACamHack geen breedbeeld ondersteunt? Krijg je een melding ofsoiets?
Geplaatst: 3 september 200817 jaren Auteur comment_1097708 Weet iemand misschien waarom de SACamHack geen breedbeeld ondersteunt? Krijg je een melding ofsoiets? Nee, maar ik bedoel, hij DOET het wel, alleen dan wordt mijn breedbeeld functie automatisch uitgeschakeld en wordt het beeld ''ingeduwd''. Ik krijg geen melding.
Geplaatst: 3 september 200817 jaren comment_1097719 Druk op de linker of rechter bracket ([ of ]) om het FOV aan te passen. Druk op X zodra je de juiste instellingen hebt, zodat deze instellingen bewaard blijven de volgende keer.
Geplaatst: 6 september 200817 jaren Auteur comment_1100125 Druk op de linker of rechter bracket ([ of ]) om het FOV aan te passen. Druk op X zodra je de juiste instellingen hebt, zodat deze instellingen bewaard blijven de volgende keer. Sorry, ik begrijp je niet helemaal.
Geplaatst: 6 september 200817 jaren comment_1100635 Druk op de linker of rechter bracket ([ of ]) om het FOV aan te passen. Druk op X zodra je de juiste instellingen hebt, zodat deze instellingen bewaard blijven de volgende keer.Sorry, ik begrijp je niet helemaal.Hij zegt: 'Druk op het linker of rechter haakje (geen idee of dat deze haakjes zijn: () of deze: [], probeer maar één voor één uit..) om het FOV = Field Of View = gezichtsveld aan te passen. Vervolgens kun je op de X knop drukken om de instellingen op te slaan wanneer het gezichtsveld klopt.'
Geplaatst: 7 september 200817 jaren Auteur comment_1101496 Druk op de linker of rechter bracket ([ of ]) om het FOV aan te passen. Druk op X zodra je de juiste instellingen hebt, zodat deze instellingen bewaard blijven de volgende keer.Sorry, ik begrijp je niet helemaal.Hij zegt: 'Druk op het linker of rechter haakje (geen idee of dat deze haakjes zijn: () of deze: [], probeer maar één voor één uit..) om het FOV = Field Of View = gezichtsveld aan te passen. Vervolgens kun je op de X knop drukken om de instellingen op te slaan wanneer het gezichtsveld klopt.' Ok, maar als ik dit doe dan gaat hij in/uitzoomen. Het gaat me erom dat alle personen korter en dikker zijn.
Weet iemand misschien waarom de SACamHack geen breedbeeld ondersteunt?