Geplaatst: 3 september 200817 jaren comment_1097577 Hoe krijg je een ufo in gta SA? Ikheb heel veel geprobeerd maar ik weet niet hoe ik wil zo ufo.
Geplaatst: 3 september 200817 jaren comment_1097602 Met behulp van mods! Hou er rekening mee dat modden enkel gaat op de PC! Je kan nieuwe voertuigen op twee manieren instaleren, met IMGTool of met SAMI. Ik prefereer SAMI, maar dat moet je zelf weten. Lees deze tutorials even door en probeer dan je mod te instaleren(bijvoorbeelddeze) succes
Geplaatst: 3 september 200817 jaren comment_1097603 Je kan San Andreas niet met een Ufo vliegen.. Lol, is er een Ufo Mod ?.. Bewerkt: 3 september 200817 jaren door DSgregor
Geplaatst: 3 september 200817 jaren comment_1097632 k zie wel vaak een ufo mod, meestal word hij dan vervangen door een heli of de hydra.
Geplaatst: 5 september 200817 jaren comment_1099250 Ja, die is er kijk maar eens hier! dat filmpje is zo nep. dat licht is gewoon een "sign" voor een Snapshots. hij schiet er op met een sniper, stopt met filmen, neemt de Snapshots en begint weer met filmen.
Geplaatst: 6 september 200817 jaren comment_1100671 Ja, die is er kijk maar eens hier! dat filmpje is zo nep. dat licht is gewoon een "sign" voor een Snapshots. hij schiet er op met een sniper, stopt met filmen, neemt de Snapshots en begint weer met filmen. Het ging me alleen maar even om de Ufo. De rest kon me helemaal niks schelen.
Geplaatst: 9 september 200817 jaren comment_1104545 Ja, die is er kijk maar eens hier! dat filmpje is zo nep. dat licht is gewoon een "sign" voor een Snapshots. hij schiet er op met een sniper, stopt met filmen, neemt de Snapshots en begint weer met filmen. Het ging me alleen maar even om de Ufo. De rest kon me helemaal niks schelen. In dat filmpje is geen ufo!!!
Geplaatst: 20 september 200817 jaren comment_1117733 Ja, die is er kijk maar eens hier! dat filmpje is zo nep. dat licht is gewoon een "sign" voor een Snapshots. hij schiet er op met een sniper, stopt met filmen, neemt de Snapshots en begint weer met filmen. Het ging me alleen maar even om de Ufo. De rest kon me helemaal niks schelen. In dat filmpje is geen ufo!!! Die 'ufo' is een snapshot
Hoe krijg je een ufo in gta SA?
Ikheb heel veel geprobeerd maar ik weet niet hoe ik wil zo ufo.