Jump to content

Alles opent traag, en vervelendend IE Pop-ups.

Geplaatst:
comment_1097878

Beste forummers,

(Rijd rekenen in minuten :puh:)

Iedere keer als ik iets open, dan duurt het 40 sec voor MSN en voor Firefox bijna 1:30! Van ieder programma bijna zo'n 40 minuten, ik scan m'n PC elke dag met 2 virusscanners: Spyware en CA security center, en ik heb geen virrussen. Ook dat ik soms plots als ik me Pc opstart iedere keer 2 à 3 pop ups krijg. Van Internet Explorer. En ik gebruik altijd Firefox, nooit Internet Explorer! En dan krijg ik een soort 'error' kader van Internet Explorer. Echt raar. Weet iemand dit probleem af? Alvast bedankt!

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1114378

Weet iemand wat dit probleem is:

Plotseling verdween het icoontje rechtsonder waar alle actieve dingen staan en de klok enzo.. Sindsdien heb ik geen internet meer :( Ik heb de drivers al 10x herinstalleert maar het is nog altijd zo :( En ik heb ook al de drivers geinstalleerd door hem te verwijderen, dan de usb adapter erin pluggen, en staat er : nieuwe hardware gevonden. Dan installeer ik via deze mode de driver (besturingsysteem) van deze draadloze adapter. Heb ik al tien keer, geprobeerd, lukt niet. Doe ik het met de CD, lukt het ook niet. Ik heb al gecheckt dat alle USB poorten te steken, maar geen effect. Kan iemand me helpen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.