Geplaatst: 3 september 200816 jaren comment_1097934 Kun je met PS CS3 ook een afbeelding maken met transparante achtergrond die je dan kan opslaan zodat je die in een video kan monteren? Dus geen afbeelding render maar een video render
Geplaatst: 3 september 200816 jaren comment_1097943 Kun je met PS CS3 ook een afbeelding maken met transparante achtergrond die je dan kan opslaan zodat je die in een video kan monteren? Dus geen afbeelding render maar een video render Ik denk dat het afhangt van het programma waarmee je je video monteert. Met Photoshop kan je je afbeelding opslaan als vrijwel alles, maar ik weet niet wat voor bestand je nodig hebt om hem in een video in te kunnen voegen? Ik denk dat je hem gewoon het beste als .png kan opslaan, en dan met een monteerprogramma proberen te laden
Geplaatst: 3 september 200816 jaren comment_1097944 Een transparante afbeelding is iig een .PNG afbeelding. Of je die ook in een video kan monteren weet ik niet, iig wel als je de video maakt in PS, maar dat lijkt me niet EDIT: nouhou Bewerkt: 3 september 200816 jaren door Kloep
Geplaatst: 3 september 200816 jaren comment_1097996 Kan als je het opslaat als .PNG dan de video maakt/monteerd met Flash CS3 (of andere versie) Alleen heb je dan geen geluid bij de video, maar dat kan makkelijk verholpen worden als j de video zo maakt: - Video monteren bij (bijvoorbeeld) Windows Movie Maker. - Video uploaden naar Flash en dan de render erop. - Video exporteren vanuit Flash - Video van Flash en Video MET geluid importeren naar Windows Movie Maker - Video van Flash in video gedeelte, video met geluid in audio Zo moet het denk ik wel lukken Mvg, M²
Kun je met PS CS3 ook een afbeelding maken met transparante achtergrond die je dan kan opslaan zodat je die in een video kan monteren? Dus geen afbeelding render maar een video render