Ik heb me vaders tape recorder is van zolder gepakt en alles even schoon gemaakt, En hij draait alsof ie herboren is! (terwijl die al 25 ~ 30 jaar oud is!) En heb een leuk kabeltje gekocht zodat ie in me pc kan en in me taperecorder Dus ik denk opnemen knopjes naar beneden Kabeltjes in de Line In de lijn bij me pc ingesteld als geluidsbox Hij geeft ook prima aan dat ie het ontvangt en je hoort het ook goed door de Koptelefoon maar opnemen doet ie niet ,
op die site staat ook wat info over het ding maar die van mij heb wat krasjes op de Eraser de opnemer en de playback dinges Weet iemand hier wat tegen? Of voor hoeveel geld kan ik deze laten vervangen?
Hoi,
Ik heb me vaders tape recorder is van zolder gepakt en alles even schoon gemaakt, En hij draait alsof ie herboren is! (terwijl die al 25 ~ 30 jaar oud is!) En heb een leuk kabeltje gekocht zodat ie in me pc kan en in me taperecorder Dus ik denk opnemen knopjes naar beneden Kabeltjes in de Line In de lijn bij me pc ingesteld als geluidsbox Hij geeft ook prima aan dat ie het ontvangt en je hoort het ook goed door de Koptelefoon maar opnemen doet ie niet
,
Wie kan mij helpen
!!?
ps het is zo een
Klik!
op die site staat ook wat info over het ding maar die van mij heb wat krasjes op de Eraser de opnemer en de playback dinges Weet iemand hier wat tegen? Of voor hoeveel geld kan ik deze laten vervangen?