Jump to content

Wie houdt er aan de verkeersregels in GTA IV en alle andere GTA's?

Geplaatst:
comment_1098797

Beste Leden,

Ik wil graag weten of iemand van jullie aan de verkeersregels houdt. :D

Hieronder mijn mening:

Ik hou heel regelmatig aan de regels omdat ik bijvoorbeeld m'n auto wil heel houden, etc. Ik heb GTA 3, GTA: Vice City en GTA: San Andreas. In deze 3 GTA's hou ik aan de verkeersregels. Ook in sommige missies hou ik hieraan door bijvoorbeeld veilig een opdrachtgever naar een locatie te brengen. Ik hou niet aan de verkeersregels als de politie achter me aan zit, bij noodmissies waarin er een tijd zit, etc. Ik stop officeel (als er geen missie wordt gedaan) ALTIJD voor het rode verkeerslicht. Bij groen licht rijdt ik door en bij oranje licht rij ik door (als het moet), of ik stop gewoon als het niet kan.

Houden jullie aan de verkeersregels? Laat het elkaar hier weten! :tu:

Groeten Torritor :cya:

Bewerkt: door Torritor

• Reacties 53
  • Bezichtigingen 2.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Poll over dit onderwerp. 115 leden hebben gestemd

1. 1. Houdt u weleens aan de regels in de GTA-Reeks?

• Ja, ik hou regelmatig aan de verkeersregels.
      12
    • Nee, ik hou nooit aan de verkeersregels.
      27
    • Ik hou soms aan de verkeersregels.
      43
    • Ik hou zelden aan de verkeersregels.
      31
    • Geen Mening!
      4

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1098997

Ik heb me in geen enkele GTA aan de verkeersregels gehouden.. :engel:

Gewoon lekker scheuren... Dit komt omdat ik de NPC's echt veel te langzaam vindt gaan.

Het systeem van Maffia zou nog wel eens leuk kunnen zijn binnen GTA maar dan heb ik nog vaker politie achter me aan hahahha

Maar ik hou me niet aan de verkeersregels...

Ik neem altijd de snelste weg ergens naar toe. En de snelste weg en verkeersregels gaan nu eenmaal niet samen :bonk:

Geplaatst:
comment_1099104

Doe ik nooit, als ik ergens heen wil doe ik het juist op de snelste manier en dat is niet voor rood stoppen of er voetgangers of straat rennen, soms is het wel leuk om met meerdere mensen te gaan rijden aan verkeers regelen houden, tanken, eten :bonk: dat soort dingen zijn wel grappig

Geplaatst:
comment_1099110

Ik ken een iemand die zich aan alle verkeersregels houdt.

En diegen heet Martin.

Maar die kennen sommigen niet.

Ikzelf rij gewoon door rood,rij mensen over en doe soms pogingen tot zelfmoord :D

Geplaatst:
comment_1099133

Ik vind het leuk om af en toe me aan de verkeersregels te houden. Maar meestal scheur ik door rood, rij 200kmp/h en rijd ongeveer 30 mensen dood :7...

Maar in GTA:IV rijden ze wel heel erg sloom... :duh:

Groeten,

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1099390
Ik ken een iemand die zich aan alle verkeersregels houdt.

En diegen heet Martin.

Maar die kennen sommigen niet.

Ikzelf rij gewoon door rood,rij mensen over en doe soms pogingen tot zelfmoord :D

Mooi. Dan doet hij het heel netjes. :tu:

Geplaatst:
comment_1099396

Soms, als ik me verveel, hou ik me wel aan die regels. En vaker online met ferry,

alleen dan overtreden we wel het snelheidslimiet, maar wat wil je ook: 2 infernusjes

naast elkaar voor een rood licht vraagt gewoon om een race :puh:

Geplaatst:
comment_1099843

Ik rijd heel zelden volgens de verkeersregels omdat de NPC's veel te sloom gaan en omdat ik soms onnodig lang moet wachten voor stoplichten. Ik heb het wel een paar keer gedaan maar als ik dan vast kwam zitten dan dee ik gewoon een Drive-By en terwijl de anderen vluchten gas ik snel weg.

Geplaatst:
comment_1099906

Ik rij nooit netjes ..ookal mag de auto niet beschadigt worden . Ik haal het altijd ... Ook als iemand het zebrapad oversteekt : BAM! Bloed aa de auto of tegen een muurtje te pletter rijden .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.