Jump to content

Wie houdt er aan de verkeersregels in GTA IV en alle andere GTA's?

Geplaatst:
comment_1098797

Beste Leden,

Ik wil graag weten of iemand van jullie aan de verkeersregels houdt. :D

Hieronder mijn mening:

Ik hou heel regelmatig aan de regels omdat ik bijvoorbeeld m'n auto wil heel houden, etc. Ik heb GTA 3, GTA: Vice City en GTA: San Andreas. In deze 3 GTA's hou ik aan de verkeersregels. Ook in sommige missies hou ik hieraan door bijvoorbeeld veilig een opdrachtgever naar een locatie te brengen. Ik hou niet aan de verkeersregels als de politie achter me aan zit, bij noodmissies waarin er een tijd zit, etc. Ik stop officeel (als er geen missie wordt gedaan) ALTIJD voor het rode verkeerslicht. Bij groen licht rijdt ik door en bij oranje licht rij ik door (als het moet), of ik stop gewoon als het niet kan.

Houden jullie aan de verkeersregels? Laat het elkaar hier weten! :tu:

Groeten Torritor :cya:

Bewerkt: door Torritor

• Reacties 53
  • Bezichtigingen 2.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Poll over dit onderwerp. 115 leden hebben gestemd

1. 1. Houdt u weleens aan de regels in de GTA-Reeks?

• Ja, ik hou regelmatig aan de verkeersregels.
      12
    • Nee, ik hou nooit aan de verkeersregels.
      27
    • Ik hou soms aan de verkeersregels.
      43
    • Ik hou zelden aan de verkeersregels.
      31
    • Geen Mening!
      4

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1105284

Heel soms is het wel eens leuk om je aan de regels te houden, maar de politie en burgers letten er toch niet op, ze tonen geen enkele reactie, dus het hoeft voor mij niet echt. In tegenstelling Driver waar je al de politie achter je aan had als je al iemand botste of door het rood reed :duh: . Nee, een GTA moet een race spel blijven.

Geplaatst:
comment_1105320

ja soms rijd ik altijd heel langzaam en w8 ik bij stoplichten :puh: :7maar meestal heb ik altijd wel de neiging om door rood te rijden :puh:

Bewerkt: door danoontje_nl

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1109084
Ik hou mij zelden aan de verkeersregels daar de politie toch niet reageert.

Je weet dat dat de politie daar te dom voor is... :duh:

Bewerkt: door Torritor

Geplaatst:
comment_1110740

Ik houd me aan alleen aan de verkeersregels als ik mijn auto netjes wil houden.

Nou ja, het is niet echt aan de verkeersregels houden. Ik rijd nog steeds dan veel te

hard, ik wil alleen geen deuken...

Geplaatst:
comment_1110742
Ik houd me aan alleen aan de verkeersregels als ik mijn auto netjes wil houden.

Nou ja, het is niet echt aan de verkeersregels houden. Ik rijd nog steeds dan veel te

hard, ik wil alleen geen deuken...

als ik dat probeer, ik ga bijv. naar een date kom ik er aan de laatste bocht: boem, een deuk :duh:
Geplaatst:
comment_1111272

Ik houd mij er nooit aan. Het is juist leuk om hard te rijden door de straten, overal tegen aan botsen. Tijdens een missie dan rijd ik wel wat voorzichtiger, want je hebt dan de kans dat je het macht over het stuur verliest, en vervolgens opnieuw kunt beginnen. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.