Geplaatst: 5 september 200816 jaren comment_1099156 Beste Nico Bellic's, ik heb een probleem ivm de missie Paper Trail. Ik ben al niet zo'n goede heli-bestuurder, en nu moet ik er nog eentje volgen en executeren ook! Hoe kan ik dit het beste doen? Beste tip krijgt een +rep als dit mogelijk is in dit forum. Bewerkt: 5 september 200816 jaren door Alphaxus
Geplaatst: 5 september 200816 jaren comment_1099200 1 tip: leren vliegen Ik denk dat er geen enkele andere manier is, dus steel eens een keer een helicopter, en oefen wat
Geplaatst: 5 september 200816 jaren comment_1099202 1 tip: leren vliegen Ik denk dat er geen enkele andere manier is, dus steel eens een keer een helicopter, en oefen wat online lijkt me betere optie
Geplaatst: 5 september 200816 jaren Auteur comment_1099300 Dat moet dan maar, bedankt voor jullie tijd.
Geplaatst: 6 september 200816 jaren comment_1100280 Het is moeilijk,maar je moet rechts van de heli en op de zelfde hoogt blijven . Zodat Jacob goed kan schieten .
Geplaatst: 6 september 200816 jaren Auteur comment_1100567 Zou het helpen als ik de missie bij daglicht [in-game] doe? Ik heb het tot nu toe alleen bij nacht geprobeerd.
Geplaatst: 6 september 200816 jaren comment_1100645 Als jij daarmee de vijand beter kunt zien dan moet je dat doen natuurlijk! Ik heb trouwens ook nog een kaartje gemaakt in een topic waarbij ik veel heli's heb gemarkeerd. Met die heli's kan je misschien oefenen (de annihilator staat er ook bij!). Bewerkt: 6 september 200816 jaren door Hackman
Geplaatst: 6 september 200816 jaren Auteur comment_1100682 Als jij daarmee de vijand beter kunt zien dan moet je dat doen natuurlijk! Ik heb trouwens ook nog een kaartje gemaakt in een topic waarbij ik veel heli's heb gemarkeerd. Met die heli's kan je misschien oefenen (de annihilator staat er ook bij!). Heel erg bedankt, Hackman! Als ik zin en tijd heb om GTA IV in mijn 360 te schuiven - Ik ben momenteel verslaafd aan Forza 2- probeer ik mijn daglicht-idee uit. Edit: Missie gehaald! Yay! Bewerkt: 6 september 200816 jaren door Alphaxus
Beste Nico Bellic's,
ik heb een probleem ivm de missie Paper Trail.
Ik ben al niet zo'n goede heli-bestuurder, en nu moet ik er nog eentje volgen en executeren ook!
Hoe kan ik dit het beste doen?
Beste tip krijgt een +rep als dit mogelijk is in dit forum.
Bewerkt: door Alphaxus