Geplaatst: 5 september 200817 jaren Type: Gunz Stijl: Gunz Grootte: 450x150 Afbeelding: Klik en Klik Tekst: Lorenzo <3 gaming (gunz) Rand: Ja Kleuren: Donkere Render (optioneel): ( Afbeeldingen ) Extra (optioneel): Als je zelf een beter plaatje hebt is het ook goed
Geplaatst: 5 september 200817 jaren Mag ik eens proberen? Ik gebruik wel een betere render als het mag. Bewerkt: 5 september 200817 jaren door PiekeTheCat
Geplaatst: 5 september 200817 jaren ik maak ook wel wat deze renders zijn namenlijk wel vet om te bewerken.
Geplaatst: 5 september 200817 jaren Auteur Kies maar . Wanneer is het misschien klaar? Vandaag al misschien?
Geplaatst: 5 september 200817 jaren Hij had een PB gestuurd dat hij mijne wou Enkel nog een paar aanpassinkjes doen
Geplaatst: 6 september 200817 jaren Alstu ik vind deze niet zo mooi eigenlijk Ik vind de eeffecten niet bij de rest passen
Geplaatst: 6 september 200817 jaren Alstu Ziet er goed uit!, veel overlay zo tezien ? Nee maar 2 keer overlay voor de rest heb ik andere effecte/blending options gebruikt.
Type: Gunz
Stijl: Gunz
Grootte: 450x150
Afbeelding: Klik en Klik
Tekst: Lorenzo <3 gaming (gunz)
Rand: Ja
Kleuren: Donkere
Render (optioneel): ( Afbeeldingen )
Extra (optioneel): Als je zelf een beter plaatje hebt is het ook goed