September 5, 200817 yr huh,, das toevallig, ik heb gister namelijk ook een cup a soup bord gemaakt, alleen dan voor SA AANSCHOUW:
September 5, 200817 yr Author Maak zelf een topic, het gaat hier over die van mij. Niet dat ik het niet mooi vind of zo, maar ik wil niet dat we hier off topic gaan. Wil je je plaatje weghalen?
September 5, 200817 yr Misschien kan je het hele 4 uur Cup-a-Soup wat duidelijker op de borden zetten want het is nogal onduidelijk. Verder blijf ik vinden dat dit soort zooi gewoon in de graphics showroom moet want hier is niks moeilijks aan... Ik vind het te simpel om modden te noemen.
September 5, 200817 yr Author Het heet ander wel "Textures & Modelling Showroom". Verder is aan geen enkel textuur veranderen een kunst. Edited September 5, 200817 yr by Bierbuikje
September 5, 200817 yr Het heet ander wel "Textures & Modelling Showroom". Verder is aan geen enkel textuur veranderen een kunst. Dat zeg je misschien nu wel zo, maar ik vind het een geweldig iets als je een auto helemaal een nieuwe Texture geeft, zoals Noedel dat doet. Die mapped de texture(s) helemaal opnieuw met 3DS Max, omdat die textures standaart er niet op zitten.
September 5, 200817 yr Author Het heet ander wel "Textures & Modelling Showroom". Verder is aan geen enkel textuur veranderen een kunst. Dat zeg je misschien nu wel zo, maar ik vind het een geweldig iets als je een auto helemaal een nieuwe Texture geeft, zoals Noedel dat doet. Die mapped de texture(s) helemaal opnieuw met 3DS Max, omdat die textures standaart er niet op zitten. Dat vind ik ook knap, maar ik kan niet met 3D programma's omgaan. Dus ik bewerk al bestaande textures.
Weer wat geprobeerd, meningen graag!