Geplaatst: 5 september 200816 jaren comment_1099499 Ik kan niet op mijn GTA SA MP. Eerst kon ik er wel met cleo op, maar na een paar mods kan ik er niet meer op.. Als ik connect start me GTA gewoon
Geplaatst: 5 september 200816 jaren comment_1099501 Probeer eens een downgrader patch.. Mocht het niet werken, herinstalleer je GTA en gebruik indien nodig, weer de downgrader patch.
Geplaatst: 5 september 200816 jaren Auteur comment_1099508 Probeer eens een downgrader patch..Mocht het niet werken, herinstalleer je GTA en gebruik indien nodig, weer de downgrader patch. Als ik mods kan, kan ik ook SA MP
Geplaatst: 5 september 200816 jaren comment_1099523 Probeer eens een downgrader patch..Mocht het niet werken, herinstalleer je GTA en gebruik indien nodig, weer de downgrader patch. Als ik mods kan, kan ik ook SA MP Mischien ligt het aan je mods mischien? Probeer dan even SA opnieuw te installeren en clean te laten, dan SA:MP installeren. En dan proberen zonder mods te spelen. Mischien lukt het dan wel, of als je dan nog Single Player krijgt als je SA:MP start dan downgrade je je SA even toch? Hier even de link! Veel succes ermee.
Geplaatst: 6 september 200816 jaren Auteur comment_1099866 Gereinstraleert en nu kan ik er op en ben alweer verbannen bij een server
Geplaatst: 6 september 200816 jaren comment_1099870 Het is trouwens best logisch dat je er niet op kunt lijkt mij. MTA en SA:MP werken op een 'standaard SA" als jij allemaal dingen gaat aanpassen of bijvoegen dan denken die programma's dat jij niet de originele Sa hebt. Of het zal toch iets in die richting zijn. .
Ik kan niet op mijn GTA SA MP. Eerst kon ik er wel met cleo op, maar na een paar mods kan ik er niet meer op.. Als ik connect start me GTA gewoon