Geplaatst: 5 september 200816 jaren comment_1099537 Als ik san andreas speel dan blijft gaat het langzaaam en blijft meestal haken dat is heel i rri wie weet wat ik er aan kan doen ik heb al een patch geprobeert
Geplaatst: 5 september 200816 jaren Auteur comment_1099760 Processor: AMD Sempron Processor 3100+, MMX, 3DNow, ~1.8GHz Memory: 512MB RAM ------ Card name: ATI Radeon HD 2600 PRO Manufacturer: ATI Technologies Inc. Chip type: ATI Radeon Graphics Processor (0x9589) details lager heb ik al geprobeert
Geplaatst: 5 september 200816 jaren comment_1099789 Vele dingen op de achtergrond lopen? Zoals virusscanners, etc.
Geplaatst: 6 september 200816 jaren Auteur comment_1099885 Vele dingen op de achtergrond lopen?Zoals virusscanners, etc. Nee Niks
Geplaatst: 6 september 200816 jaren comment_1099893 Ik had er ook problemen mee, maar dankzij een filmpje op Youtube heb ik het HELEMAAL kunnen oplossen. Kijk even wat rond op de volgende links: http://nl.youtube.com/results?search_query..._type=&aq=f En probeer wat uit. De kwaliteit verzwakt wat, maar het werkt wel =D . EDIT: Oh ik zie net dat je al geprobeerd hebt voor de kwaliteit, tja, dan denk ik dat je computer gewoon te zwak is. Bewerkt: 6 september 200816 jaren door vice
Geplaatst: 6 september 200816 jaren Auteur comment_1100047 Ik had er ook problemen mee, maar dankzij een filmpje op Youtube heb ik het HELEMAAL kunnen oplossen.Kijk even wat rond op de volgende links: http://nl.youtube.com/results?search_query..._type=&aq=f En probeer wat uit. De kwaliteit verzwakt wat, maar het werkt wel =D . EDIT: Oh ik zie net dat je al geprobeerd hebt voor de kwaliteit, tja, dan denk ik dat je computer gewoon te zwak is. ja dat klopt heeft iemand een nog een idee
Geplaatst: 14 september 200816 jaren Auteur comment_1110360 Maar nu heb een ander probleem als ik een paar dingen verander werkt hij goed zoals hij moet werken maar dan als iki Sa afsluit dan is de settings het zelfde maar dan doet hij het weer eens niet
Als ik san andreas speel dan blijft gaat het langzaaam en blijft meestal haken dat is heel i rri wie weet wat ik er aan kan doen ik heb al een patch geprobeert