September 6, 200817 yr Was even wat aan het googlen en toen kwam ik ineens deze foto tegen. Dit is de President van Iran Mahmoud Ahmadinejad Lijkt sprekend op Niko of niet dan ? Post hier jou Niko look-a-like.
September 6, 200817 yr vind ze geen meter op elkaar lijken.. zeker omdat ze allebij een snor hebben xD
September 6, 200817 yr Of deze ? best veel jahoe kom je aan die pics? ja die kent iedreen al denk ik, van behind enemy lines. heb ze hun inspiratie vnadaan gehaald lijkt mij @AXIO ik denk gewoon ff googlen Edited September 6, 200817 yr by Denimo
September 6, 200817 yr Als je een look-a-like zoekt, kijk dan gwn naar deze Natuurlijk is deze zo met opzet opgemaakt, mr hij ziet wel meer uit als Niko dan die presidenten en/of acteurs Mvg, M²
September 6, 200817 yr ik had voor de release van GTA een bericht gelezen op Gamekings.tv waar je ook zo'n foto zag: deze gast werkt voor Microsoft's Xbox 360 dacht ik. p.s. Die President van Iran is ziek in zijn hoofd. Edited September 6, 200817 yr by Doever
September 13, 200817 yr nou nog 2 dan Die plaatjes waren juist personen die heel erg leken op een karakter uit Call of Duty 4.
Was even wat aan het googlen en toen kwam ik ineens deze foto tegen.
Dit is de President van Iran Mahmoud Ahmadinejad
Lijkt sprekend op Niko of niet dan ?
Post hier jou Niko look-a-like.