Geplaatst: 6 september 200816 jaren comment_1100438 Cadeautje van mij voor Robin B : Rates please , eerste keer dat ik met ripples enzo werk
Geplaatst: 6 september 200816 jaren comment_1100503 Ik snap niet echt wat deze sig moet voorstellen. Buiten dat om vind ik hem sowieso niet echt denderend. Ik heb mooiere sigs van je gezien hoor Vegeta. Vooral de tekst vind ik niet goed geplaatst. 7/10
Geplaatst: 6 september 200816 jaren comment_1100576 Wil je effe de img opsturen want kan hem niet plaatsen
Geplaatst: 6 september 200816 jaren comment_1100580 http://img361.imageshack.us/img361/717/38624069ux5.jpg
Geplaatst: 6 september 200816 jaren comment_1100585 http://img361.imageshack.us/img361/717/38624069ux5.jpg De img haakjes beetje van elkaar anders kan ik hem nog niet plaatsen
Geplaatst: 6 september 200816 jaren comment_1100590 [img=http://img361.imageshack.us/img361/717/38624069ux5.jpg]
Geplaatst: 6 september 200816 jaren comment_1100601 Bedankt he! Vegeta! Dizzee: Bedankt voor het posten van de code
Geplaatst: 6 september 200816 jaren Auteur comment_1100916 Ik snap niet echt wat deze sig moet voorstellen. Buiten dat om vind ik hem sowieso niet echt denderend. Ik heb mooiere sigs van je gezien hoor Vegeta. Vooral de tekst vind ik niet goed geplaatst. 7/10 Het is gwn een voorbeeld van een ruzie tussen cripsen bloodz , waar ze tegen over elkaar staan en razend op elkaar zijn , je kunt hun aura zien. Zeg maar net als de koude oorlog. Bewerkt: 10 september 200816 jaren door Vegeta
Geplaatst: 10 september 200816 jaren comment_1105373 Ik snap niet echt wat deze sig moet voorstellen. Buiten dat om vind ik hem sowieso niet echt denderend. Ik heb mooiere sigs van je gezien hoor Vegeta. Vooral de tekst vind ik niet goed geplaatst. 7/10 Het is gwn een voorbeeld van een ruzie tussen cripsen bloodz , waar ze tegen over elkaar staan en razend op elkaar zijn , je kunt hun aura zien. Zeg maar net als de koude oorlog. Whaha
Geplaatst: 10 september 200816 jaren comment_1105385 Ik snap niet echt wat deze sig moet voorstellen. Buiten dat om vind ik hem sowieso niet echt denderend. Ik heb mooiere sigs van je gezien hoor Vegeta. Vooral de tekst vind ik niet goed geplaatst. 7/10 Het is gwn een voorbeeld van een ruzie tussen cripsen bloodz , waar ze tegen over elkaar staan en razend op elkaar zijn , je kunt hun aura zien. Zeg maar net als de koude oorlog. Whaha Whaha! Daar bedoelt ie mee van : Ze staan elkaar te dreigen . Ben je slim ofzo.
Geplaatst: 10 september 200816 jaren comment_1105397 Ik snap niet echt wat deze sig moet voorstellen. Buiten dat om vind ik hem sowieso niet echt denderend. Ik heb mooiere sigs van je gezien hoor Vegeta. Vooral de tekst vind ik niet goed geplaatst. 7/10 Het is gwn een voorbeeld van een ruzie tussen cripsen bloodz , waar ze tegen over elkaar staan en razend op elkaar zijn , je kunt hun aura zien. Zeg maar net als de koude oorlog. Whaha Whaha! Daar bedoelt ie mee van : Ze staan elkaar te dreigen . Ben je slim ofzo. Dude, wáárom moet jij altijd overal commentaar op hebben??? , en van élke mus een olifant maken. Wordt je niet knettergek van jezelf? Ontoppic: Je hebt deze sig al langer, maar om deze post een beetje nuttig te houden, mijn commentaar: Ik vind het onderwerp niet echt werelds. Maar dat is een kwestie van (slechte) smaak. Ik vind het wel leuk gedaan dat beide personen van eenzelfde type zijn. Verder is de achtergrond eenvoudig, maar krachtig. Zoals al is gezegd, hun aura springt eruit, en dat is knap gedaan. Jammer dat de tekst zo eentonig is. Als ik je naam niet wist, zou ik het niet kunnen lezen. Daar zou je iets meer tijd in kunnen steken de volgende keer.
Geplaatst: 10 september 200816 jaren comment_1105400 Ik snap niet echt wat deze sig moet voorstellen. Buiten dat om vind ik hem sowieso niet echt denderend. Ik heb mooiere sigs van je gezien hoor Vegeta. Vooral de tekst vind ik niet goed geplaatst. 7/10 Het is gwn een voorbeeld van een ruzie tussen cripsen bloodz , waar ze tegen over elkaar staan en razend op elkaar zijn , je kunt hun aura zien. Zeg maar net als de koude oorlog. Whaha Whaha! Daar bedoelt ie mee van : Ze staan elkaar te dreigen . Ben je slim ofzo. Dude, wáárom moet jij altijd overal commentaar op hebben??? , en van élke mus een olifant maken. Wordt je niet knettergek van jezelf? Ontoppic: Je hebt deze sig al langer, maar om deze post een beetje nuttig te houden, mijn commentaar: Ik vind het onderwerp niet echt werelds. Maar dat is een kwestie van (slechte) smaak. Ik vind het wel leuk gedaan dat beide personen van eenzelfde type zijn. Verder is de achtergrond eenvoudig, maar krachtig. Zoals al is gezegd, hun aura springt eruit, en dat is knap gedaan. Jammer dat de tekst zo eentonig is. Als ik je naam niet wist, zou ik het niet kunnen lezen. Daar zou je iets meer tijd in kunnen steken de volgende keer. Nouja hij geeft commentaar op Vegeta ...
Geplaatst: 10 september 200816 jaren comment_1105412 Ik snap niet echt wat deze sig moet voorstellen. Buiten dat om vind ik hem sowieso niet echt denderend. Ik heb mooiere sigs van je gezien hoor Vegeta. Vooral de tekst vind ik niet goed geplaatst. 7/10 Het is gwn een voorbeeld van een ruzie tussen cripsen bloodz , waar ze tegen over elkaar staan en razend op elkaar zijn , je kunt hun aura zien. Zeg maar net als de koude oorlog. Whaha Whaha! Daar bedoelt ie mee van : Ze staan elkaar te dreigen . Ben je slim ofzo. Dude, wáárom moet jij altijd overal commentaar op hebben??? , en van élke mus een olifant maken. Wordt je niet knettergek van jezelf? Ontoppic: Je hebt deze sig al langer, maar om deze post een beetje nuttig te houden, mijn commentaar: Ik vind het onderwerp niet echt werelds. Maar dat is een kwestie van (slechte) smaak. Ik vind het wel leuk gedaan dat beide personen van eenzelfde type zijn. Verder is de achtergrond eenvoudig, maar krachtig. Zoals al is gezegd, hun aura springt eruit, en dat is knap gedaan. Jammer dat de tekst zo eentonig is. Als ik je naam niet wist, zou ik het niet kunnen lezen. Daar zou je iets meer tijd in kunnen steken de volgende keer. Nouja hij geeft commentaar op Vegeta ... Zucht, nu doe je het weer... Pennywise (excuses, dit was mijn laatste offline bemerking hierzo)
Geplaatst: 10 september 200816 jaren comment_1105414 Waarom mag ik geen commentaar leveren als hij dat wel doet ?
Geplaatst: 10 september 200816 jaren comment_1105415 Ik snap niet echt wat deze sig moet voorstellen. Buiten dat om vind ik hem sowieso niet echt denderend. Ik heb mooiere sigs van je gezien hoor Vegeta. Vooral de tekst vind ik niet goed geplaatst. 7/10 Het is gwn een voorbeeld van een ruzie tussen cripsen bloodz , waar ze tegen over elkaar staan en razend op elkaar zijn , je kunt hun aura zien. Zeg maar net als de koude oorlog. Whaha Whaha! Daar bedoelt ie mee van : Ze staan elkaar te dreigen . Ben je slim ofzo. Dude, wáárom moet jij altijd overal commentaar op hebben??? , en van élke mus een olifant maken. Wordt je niet knettergek van jezelf? Ontoppic: Je hebt deze sig al langer, maar om deze post een beetje nuttig te houden, mijn commentaar: Ik vind het onderwerp niet echt werelds. Maar dat is een kwestie van (slechte) smaak. Ik vind het wel leuk gedaan dat beide personen van eenzelfde type zijn. Verder is de achtergrond eenvoudig, maar krachtig. Zoals al is gezegd, hun aura springt eruit, en dat is knap gedaan. Jammer dat de tekst zo eentonig is. Als ik je naam niet wist, zou ik het niet kunnen lezen. Daar zou je iets meer tijd in kunnen steken de volgende keer. Nouja hij geeft commentaar op Vegeta ... In de beginposts staat "rates please",oftewel hij vraagt om commentaar. Ontopic:8/10 ,een mooie achtergrond waar de gangleden echt uitspringen kwa kleur e.d
Geplaatst: 10 september 200816 jaren comment_1105716 Waarom mag ik geen commentaar leveren als hij dat wel doet ? Omdat jij continu op alles een grote mond wil hebben, en we daar allemaal een beetje moe van worden. Je bent al vaker tegen dit verwijt aangelopen, maar het schijnt niet echt door te dringen. Hieronder ontopic: rates op de signature uit de eerste post en niets anders.
Cadeautje van mij voor Robin B :
Rates please , eerste keer dat ik met ripples enzo werk