September 6, 200817 yr De screens zeggen al genoeg, denk ik. Ik zit goddome met zó veel ideeën in m'n hoofd dat ik de ene nauwelijks af heb en alweer begin met de andere. Morgen eerst maar eens die tank releasen, of toch eerst deze texturen?
September 7, 200817 yr Mega!!! Whooow Geweldig @ Hierboven, ik denk dat het de hovercraft word Want als je achteraankijkt bij de propellor daar zit zo'n schijf ding die je bij de hovercraft ook hebt Die gaan in GTA naar links en rechts Ik weet het niet zeker hoor Edited September 7, 200817 yr by Timske
September 7, 200817 yr Wat gaat ie eigelijk vervangen? kan ook de hydra zijn want een Zappelin stijgt verticaal op en gaat dan weg vliegen
September 7, 200817 yr Ziet er kei vet uit, Puma Ik denk overigens dat hij een vliegtuig gaat vervangen
September 7, 200817 yr Author Glariorix is right, hij gaat de Dodo vervangen Ingame screens binnenkort.
September 7, 200817 yr als ik zoiets in me hoofd heb, denk ik: dat gaat me toch niet lukken. maar je blijft ons verbazen puma.
September 7, 200817 yr Op hoeveel poly's zit je? EDIT: Eerst tank releasen! Edited September 7, 200817 yr by Timske
De screens zeggen al genoeg, denk ik. Ik zit goddome met zó veel ideeën in m'n hoofd dat ik de ene nauwelijks af heb en alweer begin met de andere. Morgen eerst maar eens die tank releasen, of toch eerst deze texturen?