Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1105825
En werkt VC:MP intussen al? We kunnen misschien eens samen spelen.

Nee hij doet het nog steeds niet en ik heb er niks extra's bij geïnstalleerd.

Zou je misschien de Goede link kunnen geven van wat ik moet downloaden??

Geplaatst:
comment_1106738

Ik weet niet meer waar ik hem precies downloadde, maar dit is hun officïele website:

http://www.vicecitymultiplayer.com/?page=downloads

Kies 0.3z VC:MP Client

en waarschijnlijk moet die het dan wel doen. Het zou misschien kunnen dat je de oude versie had, en ze deden een 'belangrijke" update waardoor iedereen de MEEST RECENTSTE update moest hebben.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1108528
Ik weet niet meer waar ik hem precies downloadde, maar dit is hun officïele website:

http://www.vicecitymultiplayer.com/?page=downloads

Kies 0.3z VC:MP Client

en waarschijnlijk moet die het dan wel doen. Het zou misschien kunnen dat je de oude versie had, en ze deden een 'belangrijke" update waardoor iedereen de MEEST RECENTSTE update moest hebben.

Helaas doet het het niet.

Weet je een ander goed programma??

Geplaatst:
comment_1108845

Je hebt nog MTA maar mijn Anti-Virus geeft aan dat er een trojan in zit, en als ik mijn scanner dan even uitschakel om het op te starten staat er nooit een server online.

MP lijkt mij de beste voor vice city dus ik vind het raar dat die het niet doet.

Geplaatst:
comment_1108846

Je hebt nog MTA maar mijn Anti-Virus geeft aan dat er een trojan in zit, en als ik mijn scanner dan even uitschakel om het op te starten staat er nooit een server online.

MP lijkt mij de beste voor vice city dus ik vind het raar dat die het niet doet.

Ik heb even gezocht naar waar ik de 'updated' browser heb staan, en misschien kan je onderstaande eens downloaden.

Als die het nog niet doet kan ik ook de oude versie uploaden, en anders weet ik het niet, want die 2 deden en doen het gewoon bij mij.

EDIT: Sorry voor de dubbelpost! Ik klikte op bewerken maar had 'snel bewerken' gekozen dus ging terug naar pagina maar toen kwam ik op het 'normaal bewerken-scherm' uit dus dacht ik dat ik goed bezig was, maar het was toch een dubbelbericht.

0.3z_updated_Browser.zip

Bewerkt: door vice

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.