Geplaatst: 6 september 200816 jaren comment_1101298 Wat is nou het beste Multiplayer programma voor Vice city??
Geplaatst: 9 september 200816 jaren comment_1104331 En werkt VC:MP intussen al? We kunnen misschien eens samen spelen.
Geplaatst: 10 september 200816 jaren Auteur comment_1105825 En werkt VC:MP intussen al? We kunnen misschien eens samen spelen. Nee hij doet het nog steeds niet en ik heb er niks extra's bij geïnstalleerd. Zou je misschien de Goede link kunnen geven van wat ik moet downloaden??
Geplaatst: 11 september 200816 jaren comment_1106738 Ik weet niet meer waar ik hem precies downloadde, maar dit is hun officïele website: http://www.vicecitymultiplayer.com/?page=downloads Kies 0.3z VC:MP Client en waarschijnlijk moet die het dan wel doen. Het zou misschien kunnen dat je de oude versie had, en ze deden een 'belangrijke" update waardoor iedereen de MEEST RECENTSTE update moest hebben.
Geplaatst: 12 september 200816 jaren Auteur comment_1108528 Ik weet niet meer waar ik hem precies downloadde, maar dit is hun officïele website:http://www.vicecitymultiplayer.com/?page=downloads Kies 0.3z VC:MP Client en waarschijnlijk moet die het dan wel doen. Het zou misschien kunnen dat je de oude versie had, en ze deden een 'belangrijke" update waardoor iedereen de MEEST RECENTSTE update moest hebben. Helaas doet het het niet. Weet je een ander goed programma??
Geplaatst: 13 september 200816 jaren comment_1108845 Je hebt nog MTA maar mijn Anti-Virus geeft aan dat er een trojan in zit, en als ik mijn scanner dan even uitschakel om het op te starten staat er nooit een server online. MP lijkt mij de beste voor vice city dus ik vind het raar dat die het niet doet.
Geplaatst: 13 september 200816 jaren comment_1108846 Je hebt nog MTA maar mijn Anti-Virus geeft aan dat er een trojan in zit, en als ik mijn scanner dan even uitschakel om het op te starten staat er nooit een server online. MP lijkt mij de beste voor vice city dus ik vind het raar dat die het niet doet. Ik heb even gezocht naar waar ik de 'updated' browser heb staan, en misschien kan je onderstaande eens downloaden. Als die het nog niet doet kan ik ook de oude versie uploaden, en anders weet ik het niet, want die 2 deden en doen het gewoon bij mij. EDIT: Sorry voor de dubbelpost! Ik klikte op bewerken maar had 'snel bewerken' gekozen dus ging terug naar pagina maar toen kwam ik op het 'normaal bewerken-scherm' uit dus dacht ik dat ik goed bezig was, maar het was toch een dubbelbericht. 0.3z_updated_Browser.zip Bewerkt: 13 september 200816 jaren door vice
Wat is nou het beste Multiplayer programma voor Vice city??