Geplaatst: 7 september 200816 jaren comment_1101360 Hej ik heb gta sa al een hele tijd alleen de laatste tijd doet mijn map ( menu en dan map ) een beetje raar ik kan alleen een deel zien waar ik sta en dus niet in of uitzoomen en naar een andere plaats gaan kan iemand me hiermee helpen ? alvast bedankt SmeTalX.
Geplaatst: 7 september 200816 jaren comment_1101503 Voor de PC scroll je met je muis naar boven of naar beneden. Dat ligt eraan of je wilt uitzoomen of inzoomen, voor de PS2 of Xbox(360, want daar kan je SA ook op spelen) weet ik niet.
Geplaatst: 7 september 200816 jaren Auteur comment_1101717 Voor de PC scroll je met je muis naar boven of naar beneden. Dat ligt eraan of je wilt uitzoomen of inzoomen, voor de PS2 of Xbox(360, want daar kan je SA ook op spelen) weet ik niet. nee dat lukt soms niet
Hej ik heb gta sa al een hele tijd alleen de laatste tijd doet mijn map ( menu en dan map ) een beetje raar ik kan alleen een deel zien waar ik sta en dus niet in of uitzoomen en naar een andere plaats gaan
kan iemand me hiermee helpen ?
alvast bedankt
SmeTalX.