Geplaatst: 24 maart 200520 jaren comment_112370 zet hier al je transfers waarheen spelers moet gaan. of zet hier in welke club, welke speler moet kopen. ik vind dat Chelsea maar eens een bod moet doen op Ronaldinho hij zal vast niet willen maar toch. Chelsea hebt toch geld zat.
Geplaatst: 28 maart 200520 jaren comment_114638 kompany wie is dat??? daar heb ik nog echt nooit van gehoord. waar speelt ie? Anderlecht, heb hem nog nooit zien spelen (maar het schijnt een super talent te zijn) ik ken hem hij is een goede voetballer ik heb hem al zien spelen hij heeft mee gedaan met een selectie van beste voetballers voor de tsunami
Geplaatst: 16 april 200520 jaren comment_124719 ik naar juventus (lol) :lol: cisse,maldini naar juventus viduka naar inter Keane naar Arsenal
Geplaatst: 16 april 200520 jaren comment_124765 ik naar juventus (lol) :lol: cisse,maldini naar juventus viduka naar inter Keane naar Arsenal Maldini is al veel te oud om naar Juventus te gaan
Geplaatst: 16 april 200520 jaren comment_124861 ik naar juventus (lol) :lol: cisse,maldini naar juventus viduka naar inter Keane naar Arsenal Maldini is al veel te oud om naar Juventus te gaan wel ik vind van niet hij is nog goed genoeg
Geplaatst: 18 april 200520 jaren comment_126046 ik naar juventus (lol) :lol: cisse,maldini naar juventus viduka naar inter Keane naar Arsenal Maldini is al veel te oud om naar Juventus te gaan wel ik vind van niet hij is nog goed genoeg Hij blijft milan denk ik hij zou nooit naar de aartsrivaal gaan en Nesta zou ik liever toch bij juve hebbe :lol:
Geplaatst: 19 april 200520 jaren comment_126168 beckham naar man. united johnson(crystal palace) naar real madrid van bommel naar tottenham hotspurs
zet hier al je transfers waarheen spelers moet gaan.
of zet hier in welke club, welke speler moet kopen.
ik vind dat Chelsea maar eens een bod moet doen op Ronaldinho hij zal vast niet willen maar toch.
Chelsea hebt toch geld zat.