Geplaatst: 25 maart 200520 jaren comment_112636 Beste GTA gamers, Ik vind 't vaak leuk om in grote voertuigen te rijden, dan 't meest rijd ik in 'n bus. Maar als ik schade oploop (hoewel ik niet eens asociaal ben) wil ik 'm repareren, maar dan zegt die vent: 'WHOA, I DON'T TOUCH ENYTHING THAT HOT' Waar zou ik 'm dan kunnen repareren? Groeten, Koos Oudshoorn
Geplaatst: 5 april 200520 jaren comment_118898 Hi,Eh.... Ja, de armor cheat! Maar dan is hij nog niet gemaakt. Want als ik die cheat (1e cheat die ik gebruik) invoer, dan zijn die deuken er nog niet uit. Alleen als de bus rookt en je tikt die cheat in dan stopt 't roken, maar dan blijf ik met een lelijke ingedeukte bus rijden. Maar ja, ik speel ook niet super veel San Andreas, Dus ik ben nu nog aan 't eind van de 2e staat. Over 6 a 8 missies zal ik in de 3e staat zijn. Dus eerst nog een paar missies oplossen! Groeten, Koos Oudshoorn op vice city was dat in gta sa niet .hier komen de deuken er uit
Geplaatst: 7 april 200520 jaren Auteur comment_119914 Hoi, Ja ik heb 't gezien, de deuken gaan er bij mij uit ja, in ieder geval wil ik iedereen bedanken die mij geholpen heeft! Groeten, Koos Oudshoorn Bewerkt: 7 april 200520 jaren door Cool Hand
Geplaatst: 7 april 200520 jaren comment_119917 je mag niet op slotjes vragen en je kon beter dit met rust laten want iedereen bedanken dit behoort bij onze plicht :wacko: :notinpressed:
Beste GTA gamers,
Ik vind 't vaak leuk om in grote voertuigen te rijden, dan 't meest rijd ik
in 'n bus. Maar als ik schade oploop (hoewel ik niet eens asociaal ben)
wil ik 'm repareren, maar dan zegt die vent: 'WHOA, I DON'T TOUCH ENYTHING THAT HOT' Waar zou ik 'm dan kunnen repareren?
Groeten,
Koos Oudshoorn