Geplaatst: 8 september 200816 jaren comment_1103605 Hallo, Ik heb een nieuwe Crysis signature gemaakt,maar vind hem zelf niet zo goed geslaagt. Tekst kon ik niet goed inblenden Rates,tips and comments a.ub.!
Geplaatst: 8 september 200816 jaren comment_1103740 Vind de effecten om het ventje neit zo mooi Rest gaat het wel. 6/10 voor de moeite
Geplaatst: 8 september 200816 jaren comment_1103774 Vind de effecten om het ventje neit zo mooi Rest gaat het wel. 6/10 voor de moeite Ik weet eigenlijk ook niet zo goed wat de achtergrond moet voorstellen... Ik zal het maar heel voorzichtig vertellen, anders krijg ik weer een berg kritiek, maar volgens mij is de achtergrond de render met ocean ripple en een beetje gedraaid. Heb ik dat goed? Anyway, ik vind hem ook niet mooi. Je kan echt beter! 6
Geplaatst: 9 september 200816 jaren Auteur comment_1103867 Idd,het is enkel Rimpel vervorming (met blending option Overlay denk ik)+Render+C4D.
Hallo,
Ik heb een nieuwe Crysis signature gemaakt,maar vind hem zelf niet zo goed geslaagt.
Tekst kon ik niet goed inblenden
Rates,tips and comments a.ub.!