Jump to content

De playstation3 FAQ

Recommended Posts

Geplaatst:

Hmm, laat mij de eerste zijn om te zeggen dat ik dit een erg nice initiatief vind! :dans: 't Is nu nog wat leegjes allemaal, maar ik vertrouw erop dat dat allemaal wel goed komt. Veel succes in ieder geval, en als je nog wat hulp nodig hebt (eventueel ook met Photoshop, voor misschien een leuke banner o.i.d.), ik wil je graag helpen. Ik heb ook nog wel wat ideeën:

- Een stukje over hoe je je PS3 aan kunt sluiten op een monitor (en hoe je er dan voor zorgt dat je ook geluid hebt)

- Misschien een stukje over 5.1?

- Een stukje over dingen die je absoluut niet met je PS3 moet doen, omdat ze erg schadelijk kunnen zijn. Of juist dingen die je het beste wél met je PS3 kunt doen, zodat hij zo lang mogelijk mee zal gaan.

Ik stem voor een pin, of in ieder geval een link in dat Consoles topic. :bier:

Geplaatst: (bewerkt)
Hmm, laat mij de eerste zijn om te zeggen dat ik dit een erg nice initiatief vind! :dans: 't Is nu nog wat leegjes allemaal, maar ik vertrouw erop dat dat allemaal wel goed komt. Veel succes in ieder geval, en als je nog wat hulp nodig hebt (eventueel ook met Photoshop, voor misschien een leuke banner o.i.d.), ik wil je graag helpen. Ik heb ook nog wel wat ideeën:

- Een stukje over hoe je je PS3 aan kunt sluiten op een monitor (en hoe je er dan voor zorgt dat je ook geluid hebt)

- Misschien een stukje over 5.1?

- Een stukje over dingen die je absoluut niet met je PS3 moet doen, omdat ze erg schadelijk kunnen zijn. Of juist dingen die je het beste wél met je PS3 kunt doen, zodat hij zo lang mogelijk mee zal gaan.

Ik stem voor een pin, of in ieder geval een link in dat Consoles topic. :bier:

Bedankt voor de suggesties! Ik denk dat ik je verzoekjes zeker ga verwerken na het nodige speurwerk. Het meeste weet ik wel, maar ik wil het graag in de details verwerken.

Als je graag wilt photoshoppen kan je denk ik zoeken naar een plaatje met een foto van de ps3 waarop je die mooie letters op de rug ziet. Daarbij kan je dan in bijpassend lettertype Faq bij zetten als je wilt.

EDIT: Helaas kan ik pas Donderdag weer verder wegens dubbele werkdagen. (school+werk)

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:

Handige FAQ IV trailer, in jou FAQ staat handige info voor de PS3 bezitters. Werd eens tijd dat er een PS3 FAQ kwam, en nu is er een PS3 FAQ. ^_^

Geplaatst:

Mooi initiatief, IV trailer :Y

Maar ik zou niet voor elke vraag een nieuwe post neerzetten. Dan ben je constant aan het scrollen. Ik zou in de hoofdpost een inhoudsopgave maken, en de tweede post de vragen neerzetten. Al werkt dit wel goed om je postaccount op te krikken :7

Misschien is het wel handig om even een kleine uitleg te maken om je PS3 op internet aan te sluiten, want daar zie je ook vaak genoeg topics over.

Geplaatst:

Ik heb mijn ps3 met water op een doekje afgeveegt. en nu zitten er een soort druppeltjes op de ps3 die ik niet weg kan vegen. wat moet ik hiertegen doen ?

Geplaatst:
Als je graag wilt photoshoppen kan je denk ik zoeken naar een plaatje met een foto van de ps3 waarop je die mooie letters op de rug ziet. Daarbij kan je dan in bijpassend lettertype Faq bij zetten als je wilt.

Hmm, ik heb mijn best gedaan, dit is het uiteindelijk geworden:

ps3faqyy3.png

Ik hoop dat je hem mooi vindt. Zo nee, vertel me wat je graag aangepast zou willen zien. :)

Geplaatst:
Ik heb een vraag:

Hoe maak je een subbaccount aan?

Op de PS3 zelf of op het Playstation Network?

network

Links naast het tab 'Vrienden' heb je het tab waar je één PSN account aan kan maken. ;)

Ik heb mijn ps3 met water op een doekje afgeveegt. en nu zitten er een soort druppeltjes op de ps3 die ik niet weg kan vegen. wat moet ik hiertegen doen ?

Misschien overspuiten of één nieuwe losse kap kopen, maar veel vlekken, krassen of andere dingen op de kap krijg je er vaak erg moeilijk uit.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb een vraag:

network

Links naast het tab 'Vrienden' heb je het tab waar je één PSN account aan kan maken. ;)

Misschien overspuiten of één nieuwe losse kap kopen, maar veel vlekken, krassen of andere dingen op de kap krijg je er vaak erg moeilijk uit.

Hij bedoelt dat je sporen van waterdruppels ziet. Hier weet ik geen oplossing voor. Vraag het eens aan je moeder hoe ze dingen vlekvrij laat opdrogen. Daar zijn ze meestal wel goed in. :puh:

Mooi initiatief, IV trailer :Y

Maar ik zou niet voor elke vraag een nieuwe post neerzetten. Dan ben je constant aan het scrollen. Ik zou in de hoofdpost een inhoudsopgave maken, en de tweede post de vragen neerzetten. Al werkt dit wel goed om je postaccount op te krikken :7

Misschien is het wel handig om even een kleine uitleg te maken om je PS3 op internet aan te sluiten, want daar zie je ook vaak genoeg topics over.

Ik heb het nu juist heel overzichtelijk gemaakt hoor. Je kan in de inhoudsopgave klikken op een vraag en dan ga je automatisch naar de juiste tekst (post) en hoef je dus niet te scrollen. Als ik het allemaal in een post zou proppen zou je juist meer moeten scrollen. En die extra postcount is toch ook niet zo erg. Elke post die ik namelijk in de FAQ zet heeft tenslotte een flinke waarde moeite.

Hmm, ik heb mijn best gedaan, dit is het uiteindelijk geworden:

ps3faqyy3.png

Ik hoop dat je hem mooi vindt. Zo nee, vertel me wat je graag aangepast zou willen zien. :)

Bedankt. Hij is erg mooi geworden. Alleen het was wel totaal wat anders dan ik bedoelde.:puh:

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:
Ik heb een vraag:

network

Hij bedoelt dat je sporen van waterdruppels ziet. Hier weet ik geen oplossing voor. Vraag het eens aan je moeder hoe ze dingen vlekvrij laat opdrogen. Daar zijn ze meestal wel goed in. :puh:

Dat snap ik ook, maar ik noemde ook wat andere dingen die je er moeilijk uit krijgt. :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...